האם LG גנזה את פרויקט הסמארטפון עם המסך הנגלל?

דיווחים שהתפרסמו באתר החדשות הדרום קוריאני Yonhap News מעידים, כי עתידו של הסמארטפון עם המסך הנגלל של LG מאוד לא ברור, לאכזבת מי שמצפים לו, כמו גם עתידם של עסקי הסמארטפונים של החברה בכללותם ● LG: "לא התקבלה החלטה סופית כלשהי על מוצרים עתידיים"

יהיה או לא יהיה? ה-LG Rollable. צילום: יח"צ

דיווחים שונים מעידים, כי עתידו של הסמארטפון עם המסך הנגלל של LG מאוד לא ברור, לאכזבת מי שמצפים לו, כמו גם עתידם של עסקי הסמארטפונים של החברה בכללותם.

בחודש ספטמבר האחרון הציגה LG רמז לסמארטפון חדשני שהיא מפתחת, שעורר סקרנות ועניין בקרב חובבי הטכנולוגיה, עם מסך נגלל. הרמז הפך מוחשי יותר בתערוכת CES בתחילת השנה, שבה הציגה החברה בסרטון מבט חטוף על המכשיר – וגם אז בלי פרטים. מאוחר יותר פרסמה LG הודעה שבה טענה, כי הסמארטפון הנגלל הוא מוצר קיים, שעשוי להגיע לשוק מאוחר יותר השנה.

לפי דיווח שפורסם באתר החדשות הדרום קוריאני Yonhap News, החברה עשויה לגנוז את פרויקט הסמארטפון הנגלל. הדיווח מצטט כמה מקורות בתעשייה המקורבים לנושא שסיפרו, כי LG הורתה לספקי הרכיבים שלה לעצור את פרויקט הסמארטפון הנגלל, ולדבריהם, יצרני הרכיבים אף עשויים לדרוש פיצויים מהחברה על פעילות הפיתוח שנעשתה על ידם.

LG מצידה הכחישה את הדיווח, ופרסמה הצהרה שבה ציין דובר החברה, כי "אני יכול להכחיש בתוקף שהתקבלה החלטה סופית כלשהי על מוצרים עתידיים" – שלא נשמעת משכנעת מדי, משום שההצהרה מאשרת רק שלא התקבלה החלטה סופית, אך לא מאשרת כי המכשיר הנגלל צפוי ב-2021.

כזכור, לאחר הפסדים מצטברים של 4.5 מיליארד דולר בחמש השנים האחרונות ותחרות קשה מול המתחרות המובילות, הודיע מנכ"ל החברה, קוון בון סיאוק לעובדים, כי החברה שוקלת לבצע שינויים גדולים בעסקי הסמארטפונים שלה, וכי "כל האפשרויות פתוחות".

בהמשך, פורסמו דיווחים על כך שהחברה מקיימת מגעים למכירת עסקי הסלולר שלה לתאגיד הענק הווייטנאמי וינגרופ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים