תקלה בפרטנר: בעיות בהוצאה ובקבלה של שיחות

בעקבות פגיעה בסיב של בזק באזור ראש העין נגרמה תקלה, המשפיעה על לקוחות פרטנר והוט מובייל ● פרטנר ובזק: "צוותים של בזק פועלים בשטח לחיבור מחדש של התקשורת"

פרטנר

לקוחות פרטנר באזורים שונים מתלוננים היום (ג') על בעיות בהוצאה וקבלה של שיחות.

החברה מסרה, כי אכן קיימת תקלה שנובעת מפגיעה בסיב של בזק, המאפשר חיבור בין אתרי סלולר. בשל הפגיעה בסיב נפגע השירות הסלולרי של חלק מלקוחות פרטנר והוט מובייל ונוצר עומס על הרשת. התקלה נובעת מפגיעה בסיב של בזק על ידי קבלן שמבצע עבודות באזור ראש העין.

מפרטנר נמסר, כי "קיימת תקלה בתשתית בזק, שמשפיעה באזורים שונים על חיבור בין אתרי סלולר. הטיפול בתיקון. צוותים של בזק כבר נמצאים בשטח ופועלים להשבת השירות".

מבזק נמסר, כי "כתוצאה מעבודות תשתית שאינן קשורות לבזק, נפגעו מספר כבלי תקשורת של בזק. אנו פועלים להחזרת השירות במהירות, וצוותים של בזק פועלים בשטח לחיבור מחדש של התקשורת, כשבמקביל אנו מפעילים עורקי גיבוי ופועלים להקטנת עומסים ברשת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גיורא

    כבר שבוע ישנה תקלה בקבלת וביצוע שיחות. פרטנר מתחמקים לתת צפי לתיקון, וכנראה שהעניין ימשך שבועות רבים. תוך כדי השיחה עם המוקדנים הם מנסים לדחוף ללקוח כל מיני שרותים…פרטנר חברה פח.

אירועים קרובים