מנכ"ל וואווי: ה-iPhone 12 הוא הסמארטפון "הטוב ביותר בעולם"

באירוע בטאיוואן, דיבר מנכ"ל וואווי, רן זנגפיי, על עתידה של החברה ושל חטיבת הסלולר שלה ולא הסתיר את הערכתו למכשירי אפל, ואמר כי ה-iPhone 12 הוא הסמארטפון "הטוב ביותר בעולם" ● הצהיר גם, כי החברה לא תמכור את עסקי הסמארטפונים שלה

הדור הבא, ה-iPhone 13, כבר בדרך. iPhone 12. צילום: אפל

נדיר שמנכ"ל של חברת ענק ישבח ויהלל מוצר של חברה מתחרה, אבל הנה זה קרה: באירוע שהתקיים בטאיוואן בשבוע שעבר, דיבר מנכ"ל וואווי (Huwawei), רן זנגפיי, על עתידה של החברה ושל חטיבת הסלולר שלה, ולא הסתיר את הערכתו למכשירי אפל, ואמר כי "ה-iPhone 12 הוא הסמארטפון הטוב ביותר בעולם".

במסגרת המפגש דיבר מנכ"ל ענקית התקשורת הסינית, המוחרמת על ידי ארה"ב וכמה מבנות בריתה, על נושא החרם שהטיל ממשל טראמפ על החברה, שמונע ממנה לעשות שימוש במוצרים ובשירותים אמריקניים וגם לסחור עם חברות לא אמריקניות המשתמשות בטכנולוגיות אמריקניות.

כפי שמצב נראה עכשיו, נראה כי ממשל ביידן החדש תומך בהמשך המדיניות. "לא אומר שזה לא אפשרי, אבל זה קשה ביותר, כך שבאופן כללי אין לנו ציפיות", אמר המנכ"ל, "אנחנו פשוט מוכנים לעבוד קשה, ויש לנו כסף רב כדי שנוכל לשכור מדענים".

החרם האמריקני גרם לחברה הסינית לצניחה בהכנסות "דקה" לאחר שעקפה את אפל ולפני שהצליחה להתבסס במקום השני בקרב יצרניות הסלולר העולמיות, אך כעת היא צנחה למקום השביעי. אך למרות הנפילה, ציין זנגפיי, כי החברה אופטימית. "ביטחוני ביכולתה של וואווי לשרוד עולה… יש לנו ביטחון מלא בלקוחותינו".

עוד אמר, כי "לקוחות קצה עליון באירופה אוהבים את אפל. מאחר שכבר אין לנו מכשירי פרימיום, מכשירי אפל סייעו לנו להוכיח שטכנולוגיית דור 5 של וואווי היא הטובה ביותר, וה- iPhone 12 הוא הסמארטפון הטוב בעולם".

נראה לפי דבריו, שהחברה מתמקדת כעמת בפיתוח טכנולוגיות דור 5 לצרכנים וליישומים תעשייתיים, לצד פיתוח רכב חכם ומאמצים לפתח שירותי ענן.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שם*

    מעניין ומכובד חשוב מאד לדעת מה היה בשבת להתראות בשמחות עתידיות איך היה היום שלך עבדה אמש היו זמנים יפים מאוד ומרתקים של הכנות לפורים מעניין ומרתק הסיפור על גלגלים הרכוש המשותף בין האדם והיי טק טכנולוגיות מתקדמות יותר

  2. ירון

    שכחתם לציין שאפל מקדמת מערכות של וואוי בארה"ב.... כתבה מצחיקה

אירועים קרובים