הכירו את אפיר – סמארטפון דור 5 הקל בעולם, בעל סוללת גראפן

פרטים על הסמארטפון החדש והמסתורי יחסית, שצפוי להיות זמין החל מעוד חודשיים

סמארטפון קל עם סוללת גראפן. אפיר. צילום מסך: נחמה אלמוג

חברת אפיר (.Appear Inc) הודיעה על השקה של הסמארטפון הקל בעולם, לדבריה, והראשון שמופעל על ידי סוללת גראפן, עם טכנולוגיה חדשנית לעמידות במים.

לדברי החברה, היא כבר התחילה לקבל הזמנות, וצופה שיימכרו מיליון מכשירים בששת החודשים הראשונים. הסמארטפון יהיה זמין בחנויות ואצל קמעונאים מקוונים גדולים במרץ 2021.

אפיר היא חברת טכנולוגיות שהמטה שלה נמצא בסן פרנסיסקו, והיא פועלת גם מחוץ לארה"ב במדינות כגון סינגפור, איחוד האמירויות, הונג קונג והודו. אפיר מתמחה בפיתוח חידושי האינטרנט של הדברים B2B. החברה יצרה טכנולוגיות חדשניות רבות כמו סמארטפונים, יישומים של סוללות גראפן שנטענות במהירות. בעבר התפרסמה החברה בזכות פיתוח של רמקולים צפים (בבריכות, למשל) ורמקולים מרחפים.

נציין, כי חיפוש באינטרנט לא מניב תוצאות משמעותיות על החברה – שום מידע, מלבד תמונה של הסמארטפון שהיא משיקה, עם אפשרות הרשמה לקבלת פרטים. מכל מקום, הידיעה על המכשיר החדש הופצה לכל אתרי הטכנולוגיה בעולם וגם בישראל על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNeswire.

החברה הודיעה כי היא משתפת פעולה עם פוקסקון (Foxconn) הודו לצורכי הייצור שלה.

הסמארטפון החדש מופעל על ידי מעבדים של קוואלקום (Qualcomm), וכולל סוללת גראפן ייחודית של החברה, Super 20 Power Bank, שנטענת במלואה תוך 20 דקות, תוך שימוש בטכנולוגיית טעינה מהירה קניינית של החברה. בדומה לגראפיט, הגראפן מורכב אך ורק מפחמן. למרות שהוא חזק יותר מפלדה, הוא קל משקל ואחד החומרים המוליכים ביותר, מה שמאפשר לו לפעול כקבל. לסוללות ליתיום יון מחוזקות בגרפן יש אורך חיים גדול יותר, קיבולת גדולה יותר וזמני טעינה מהירים יותר והן שומרות על גמישות וקלות.

בנוסף, כולל הסמארטפון החדש טכנולוגיה ייחודית קניינית לעמידות במים, שאפיר השתמשה בה ברמקולים הצפים שלה.

הסמארטפון גם כולל את יישומי הסלולר הקנייניים של אפיר, שיותקנו מראש במוצר.

החברה הודיעה גם, כי  תעבוד עם יותר מ-70 מפיצים כדי להבטיח שהסמארטפונים שלה יהיו זמינים בכל העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים