פוקוס טלקום תתקין מפיצי GPS בתחנות הרכבת בישראל

החברה מתקינה בתחנות הרכבת מערכות ניהול ובקרה, שידווחו בזמן אמת על שיבושים וחסימות GPS ● היקף הפרויקט: כ-1.3 מיליון שקלים

אהוד שרר, מנכ"ל פוקוס טלקום. צילום: פוקוס טלקום

חברת פוקוס טלקום מקיסריה זכתה לאחרונה במכרז שפרסמה רכבת ישראל להפצת אותות GPS ב-35 תחנות של רכבת ישראל שיש בהן קשיים בקליטת GPS. השווי הכולל של המכרז נאמד בכ-1.3 מיליון שקלים.

בימים אלו משלימה רכבת ישראל את התקנת מערכות הקליטה וההפצה של GPS בתחנות הנדרשות, ובקרוב תתחיל בניסוי לשימוש במערכת תשלומים חדשה עבור ציבור נוסעי הרכבת, שתהיה מבוססת על נתוני מיקום (GPS), ולכן נדרשת קליטת GPS בכל תחנות הרכבת בישראל.

בנוסף, תתקין פוקוס טלקום בכל אחת מהתחנות חיישן ייעודי, שפותח על ידי חברת הסטארא-אפ הישראלית אינפינידום (Infinidome) במטרה לדווח בזמן אמת על חסימה או שיבוש של אותות ה-GPS.

אהוד שרר, מנכ"ל פוקוס טלקום, מסר, כי פוקוס טלקום מתמחה בעולמות הסנכרון, GPS ו-PNT (מיקום, ניווט וזמן) ולאחרונה פיתחה והחלה למכור בארץ ובעולם סידרת מוצרים ייחודית, המאפשרת למערכות זמן מבוססות GPS להתמודד עם איומי Jamming ו-Spoofing. המוצרים החדשים מאפשרים המשכיות עסקית ובמקביל קבלת התראות אונליין גם תחת התקפות סייבר על מערכות מבוססות GPS.

סמנכ"ל המכירות של פוקוס טלקום, שלומי מזור, אמר, כי "הטמעת הפרויקט תאפשר לנוסעי רכבת ישראל ב-35 תחנות נבחרות גישה נוחה ל-GPS וייעול תהליך התשלום".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריה

    מגניב. מה יהיה עם wifi ברכבות? יש איזו התקדמות שם?

אירועים קרובים