משרד התקשורת מטפל בתופעת החסימות בקווים הכשרים

המשרד יצא בשימוע שנועד לקבוע ברישיונות של מפעילים פנים ארציים וחברות הסלולר את איסור חסימת האפשרות של מספרים כשרים לחייג למספרי חירום, מצוקה, רווחה, ולמספרים ממשלתיים

ניידות מלאה גם למספרים הכשרים

בעקבות תלונות ופניות רבות שהתקבלו במשרד התקשורת בנוגע לחסימת האפשרות של בעלי מספר כשר לחייג למספרי חירום ולשירותי מצוקה ורווחה, משרד התקשורת יוצא במהלך ביטול החסימות בקווים הכשרים למספרי חירום, מצוקה, רווחה, ולמספרים ממשלתיים, בכפוף לשימוע.

המשרד פרסם שימוע, שנועד לקבוע ברישיונות מפעילים פנים ארציים וחברות הסלולר את ההוראות שאוסרות את חסימת אפשרות החיוג למספרי טלפון ארציים מקוצרים בעלי 3 ו-4 ספרות שהקצה משרד התקשורת לצורך מוקדי חירום, מצוקה ורווחה (כגון: 100 – משטרה, 1201 – מוקד ער"ן, 1204 – מוקד לתלמידים ונוער במצוקה ועוד), ואיסור על חסימת אפשרות החיוג למספר טלפון אשר הוקצה ל"מדינה ומוסדותיה".

בנוסף, בקשה לחסימה תוגש לבעל הרישיון עבור כל מספר בנפרד ולא עבור קבוצת מספרים, וכמו כן תחול חובת שמירת תיעוד על ידי חברת התקשורת או מי מטעמה בדבר כל חסימה.

שר התקשורת, יועז הנדל, אמר, כי "אני מכבד את רצון הציבור החרדי וזכותו  להחזיק מנויים המאושרים על ידי ועד הרבנים. חובת המשרד למנוע פגיעה אפשרית במשתמשים, לפיכך השימוע יסדיר את החסימות. זהו נדבך ראשון להחלטה שבמסגרתה נפעל למגר גם את תופעת הצינתוקים (צלצול אוטמטי וניתוק) שמכבידה מאוד על הציבור החרדי״.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דבי

    אני שמחה להתעדכן על הכוונה לטפל בתופעת הצינתוקים מכביד ברמות שא"א לתאר הטרדה קשה מאוד

אירועים קרובים