לילה טוב יותר עם מכשירי Pixel

גוגל פרסמה השבוע מקבץ תכונות חדשות למכשירי ה-Pixel שלה – שיפור איכות השינה, כלים לביטחון אישי ושיפור זמן הסוללה

לשפר את הרגלי השינה עם פיקסל. צילום: גוגל

גוגל (Google) פרסמה השבוע מקבץ תכונות חדשות למכשירי ה-Pixel שלה – שיפור איכות השינה, כלים לביטחון אישי ושיפור זמן הסוללה.

בדצמבר האחרון החלה גוגל בנוהג של פרסום מקבצי תכונות חדשות מדי שלושה חודשים, וזה שפורסם השבוע הוא השלישי במספר. הראשון, בדצמבר, כלל תכונות צילום ועיבוד תמונות וסינון שיחות אוטומטי. המקצה השני הביא אפקטים של AR ותכונות תצוגה נוספות.

כעת, במקבץ השלישי, מוסיפה גוגל תכונות לשיפור הרגלי השינה כדי לסייע למשתמשים ליצור לוח זמנים קבוע ויציב לשעות שינה ולהגבלת זמן מסך. התכונה מאפשרת לכוון את שעות השינה ולהפעיל בצורה אוטומטית מוזיקה מרגיעה להירדמות נוחה, ומוזיקה מתאימה להשכמה. בנוסף, התכונה מאפשר למשתמשים לקבל מידע על כמה זמן הם משתמשים באפליקציות ובאילו מהן – בשעות שלאחר שעת השינה.

השיפורים בנושא הביטחון האישית כוללים את שילוב אפליקציית הביטחון האישי שקיימת ב-Pixel 4 גם במכשירי Pixel 3, כולל תכונת ההתראה לסכנת התנגשות מכוניות. אפליקציית הביטחון האישי זוכה לתכונות חדשות, כמו, למשל, תזמון של זמן חזרה מפעילות כלשהי. "לדוגמה", כותב בבלוג של החברה טוק טוקודה, מנהל טכני ל-Pixel, "אם אתם עומדים לצאת לבד לריצה או לרכיבה, התכונה תבטיח שאכן שבתם בשלום. אם לא תגיבו להתראת זמן החזרה, האפליקציה תתריע לאנשי הקשר שנבחרו להתראות חירום. במקרה שאתם זקוקים לעזרה מידית או שנקלעתם למצב מסוכן, שיתוף החירום ישלח התראה לכל אנשי הקשר למצבי חירום, וישתף גם את מיקומכם המדויק באמצעות אפליקציית המפות כדי שיוכלו להזעיק עבורכם עזרה".

בנוסף, גוגל עדכנה את אפליקציית ההקלטה, כדי לתת למשתמשים אפשרות להתחיל, להפסיק או לחפש הקלטות באמצעות Google Assistant. ניתן גם לשמור את התמלול של ההקלטות ל-Google Docs.

תכונה נוספת שגוגל הוסיפה במקבץ האחרון היא שיפורים לסוללה "מסתגלת". תכונת הסוללה המסתגלת כבר לומדת את האפליקציות החביבות על המשתמש ומפחיתה את צריכת הסוללה באפליקציות בשימוש נדיר. כעת, תכונה זו, שתתאים למכשירי Pixel 2 ועד הדגמים האחרונים, תוכל לנבא מתי הסוללה של המכשיר תתרוקן ולהפחית עוד יותר את פעילויות הרקע, כדי שהמכשיר יוכל לפעול זמן ארוך יותר.

כל העדכונים האלה ייפרסו למכשירי ה-Pixel בשבועיים הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים