בשעה טובה: עובדי פלאפון שהוצאו לחל"ת שבים לעבודה סדירה

כל תנאי ההעסקה, היקפיה ושעות העבודה כפי שהיו ערב התפרצות משבר הקורונה, יישמרו ● העובדים יקבלו מענק חד פעמי ● יבוטל נופש החברה המרוכז שתוכנן להתקיים השנה בחו"ל ● תקציב הרווחה צומצם באופן חד פעמי

בית פלאפון בגבעתיים. צילום: יח"צ

עובדי פלאפון שהוצאו לחל"ת שבים היום (ב') לעבודה סדירה, לאחר שנחתם הסכם חדש בין ועד עובדי פלאפון, ההסתדרות והנהלת החברה, שיאפשר לחברה להתמודד עם השלכות משבר הקורונה, תוך צמצום הפגיעה בעובדיה.

על פי ההסכם, כל תנאי ההעסקה, היקפיה ושעות העבודה כפי שהיו ערב התפרצות משבר הקורונה, יישמרו. הוסכם כי החברה אף תקצה סכום של מיליון שקלים, שיחולק כמענק חד-פעמי לעובדים שישובו לעבודה פעילה.

בנוסף, הוסכם כי בשל המצב, ומתוך דאגה לביטחונם ובריאותם של העובדים בחברה יבוטל נופש החברה המרוכז שתוכנן להתקיים השנה בחו"ל. במקביל לכך, מתוך אחריות ומחויבות משותפת להצלחת החברה וכדי לאפשר לה להתמודד עם האתגרים הניצבים בפניה, הסכימה נציגות העובדים, כי תקציב הרווחה המשותפת יקטן השנה באופן חד פעמי.

יו"ר ועד עובדי פלאפון, יחיאל שמן, מסר: ״בתקופה של משבר כלכלי חסר תקדים הצלחנו קודם כל לשמור על הביטחון התעסוקתי והתנאים של כלל העובדים, ובמיוחד אלו שיצאו לחל״ת. צפויים לנו עוד ימים מורכבים ומאתגרים, אבל בזכות ההון האנושי והמקצועי הנדיר הקיים בפלאפון נצליח להתגבר על כל מכשול שיעמוד בדרכנו. הוכחנו זאת כבר בעבר ואין לי ספק שנמשיך לעשות כך גם בעתיד״.

מנכ"ל פלאפון, רן גוראון, מסר: "בתקופת משבר הקורונה החברה הוכיחה את חוזקה וחוסנה והמשיכה לתת שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה. לצד זאת, גם אנחנו כמו חברות רבות במשק מתמודדים כעת עם השלכות האירוע בעקבות הירידה בשירותי הרומינג, ולכן היה עלינו להגיע להבנות שיהיו לטובת החברה ועובדיה, אני מבקש להודות לצביקה אברמוביץ, סמנכ"ל משאבי אנוש שהוביל את המו"מ, להסתדרות הכללית וליחיאל שמן, יו"ר ועד העובדים, על האחריות הרבה שגילו ועל הבנת המציאות החדשה בה אנו נמצאים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים