הושקו בישראל שני מכשירי פרימיום ביניים של שיאומי

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, השיקה אתמול צמד מכשירי פרימיום-ביניים חדשים, המשלימים את סידרת Redmi Note 9 - ה-Redmi Note 9 וה-Redmi Note 9 PRO, שניהם בעיצוב זכוכית, עם מסך DotDisplay ברזולוציית Full HD Plus, ובשניהם סוללת 5,020 מילי-אמפר עם תמיכה בטעינה מהירה

הושק בישראל: Redmi Note 9 של שיאומי. צילום: יח"צ

כמה שבועות לאחר שהושק Redmi Note 9S, השיקה אתמול בישראל קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, צמד סמארטפונים חדשים המצטרפים אליו ומשלימים את הסידרה: Redmi Note 9 ו-Redmi Note 9 PRO, שניהם בעיצוב זכוכית, עם מסך DotDisplay ברזולוציית Full HD Plus, ובשניהם סוללת 5,020 מילי-אמפר עם תמיכה בטעינה מהירה.

ה-Redmi Note 9 Pro הוא בעל מסך 6.67 אינץ', עם מצלמת סלפי ברזולוציית 16 מגה פיקסל שנמצאת בחלקו העליון. הוא כולל שתי יריעות זכוכית מחוסמת מסוג Gorilla Glass 5 ומסגרת בעלת מראה יוקרתית, שעליה נמצא חיישן לזיהוי טביעת אצבע המוטמע בכפתור הנעילה. המכשיר כולל את מערכת השבבים Snapdragon 720G של קוואלקום, הכוללת 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.3GHz ואת המאיץ הגרפי Adreno 618. המכשיר כולל 6 גיגה-בייט של זיכרון RAM ו-128 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי.

החידושים העיקריים במכשירים מתבטאים במערך הצילום, התומך בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) וכולל 4 מצלמות: חיישן 64 מגה פיקסל ראשי, מצלמת 8 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר-רחבה, חיישן עומק ברזולוציית 2 מגה פיקסל ומצלמת מאקרו ברזולוציה של 5 מגה. מערך הצילום המרובע תומך בצילום וידאו ברזולוציית 4K UHD, צילום וידאו בהילוך איטי בקצב של עד 960 פריימים לשנייה.

סמארטפון ה-Redmi Note 9 מגיע באותו עיצוב זכוכית יוקרתי, וגודל המסך שלו 6.53 אינץ'. מצלמת הסלפי הקדמית היא ברזולוציה של 13 מגה פיקסל עם אפשרות לצילום וידאו Full HD’ ומערך הצילום המרובע הוא בעל חיישן 48 מגה פיקסל ראשי; מצלמת 8 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר-רחבה; וזוג חיישני 2 מגה פיקסל המתפקדים כחיישן עומק ומצלמת מאקרו. מערך הצילום המרובע תומך בצילום וידאו ברזולוציה של עד Full HD וצילום בהילוך איטי בקצב של עד 120 מסגרות לשנייה.

הסמארטפון מכיל את פלטפורמת העיבוד Helio G85 בייצור חברת מדיה-טק, הכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של  2.0GHz ומאיץ גרפי מגדם  G52 של ARM. המכשיר ישווק בשתי וריאציות זיכרון: 3 גיגה-בייט RAM ו-64 גיגה-בייט אחסון; ו-4 גיגה-בייט RAM בשילוב 128 גיגה-בייט זיכרון אחסון.  קורא טביעות האצבע של המכשיר נמצא בגבו, מתחת למצלמות.

שני המכשירים החדשים זמינים לרכישה בישראל באתר הרשמי של החברה וברשת חנויות שיאומי בישראל, ואצל המשווקים הרשמיים. הם ישווקו בצבעים לבן, ירוק ואפור, עם 24 חודשי אחריות של היבואן הרשמי, ומחירם המומלץ 1,299 שקלים לדגם ה-PRO, ו-899-999 שקלים לשני דגמי ה-9.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים