אפל מתכננת לפתוח בחזרה חנויות בארה"ב בחודש הבא

בעקבות הכרזתו של הנשיא דונאלד טראמפ אתמול בערב, על כך שהוא רוצה לפתוח מחדש את המדינה לעסקים בתוך שבועות, ולא חודשים, הודיעה אפל לעובדיה, כי היא מתכננת לפתוח מחדש את החנויות שלה בארצות הברית במהלך המחצית הראשונה של חודש אפריל, בצורה מדורגת

בעקבות הכרזתו של הנשיא דונאלד טראמפ אתמול בערב, על כך שהוא מעוניין לצמצם את מדיניות הריחוק החברתי ולחדש את הפעילות הכלכלית בזמן הקרוב והצהיר, כי הוא רוצה לפתוח מחדש את המדינה לעסקים בתוך שבועות, ולא חודשים, ואולי אפילו לא שבועות, אלא רק שבוע אחד נוסף, הודיעה אפל לעובדיה, כי היא מתכננת לפתוח מחדש את החנויות שלה בארצות הברית במהלך המחצית הראשונה של חודש אפריל.

הנשיא טראמפ הסביר את ההחלטה שלו, בכך ש"אי אפשר שהתרופה תהיה גרועה יותר מהבעיה. אנחנו חייבים לפתוח את המדינה שלנו, בגלל שזה גורם בעיות שלדעתי יכולות להיות גדולות יותר". טראמפ אמר גם, כי אם ההסגרים בערי ארה"ב יימשכו חודשים, "יהיו כנראה יותר מקרי מוות מזה, מאשר כל דבר שאנחנו מדברים עליו בנוגע לנגיף".

את התוכניות האלה חשף דידרה או'בראין, סגן הנשיא של אפל, האחראי על חנויות החברה וכוח האדם המועסק בהן, שאמר לעובדים כי הוא כרגע מתכנן להתחיל בתהליך של פתיחת החנויות בצורה מדורגת ולא בכל רחבי ארצות הברית בבת אחת.

אפל כבר פתחה בחזרה את חנויותיה בסין, לצד תחילת פעילותם של מפעלי ההרכבה בסין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים