ההצעה של וואווי למפתחי אפליקציות: אחוז גבוה יותר מן ההכנסות לעומת גוגל ואפל

וואווי מציעה למפתחי אפליקציות לחנות App Gallery שלה לקבל 85% מההכנסות לעומת 70% שהם מקבלים מגוגל או מאפל

וואווי קוראת למפתחים ומציעה להם תשלום גבוה יותר אם יפתחו אפליקציות לחנות App Gallery שלה במהלך החודשים הקרובים. בעוד שבחנויות האפליקציות של גוגל ואפל מקבלים המפתחים 70% מההכנסות על האפליקציות, וואווי מציעה להם 85% מן ההכנסות למשך שנתיים.

לפי תוכנית חלוקת ההכנסות החדשה של הענקית הסינית, שאינה יכולה להשתמש במכשיריה בחנות האפליקציות האנדרואידיות של גוגל, מפתחי האפליקציות יוכלו לקבל את כל ההכנסות מהאפליקציות (חוץ מקטגוריית המשחקים) למשך 12 החודשים הבאים, וב-12 החודשים שלאחר מכן – היא תגבה 10% מההכנסות על אפליקציות בקטגוריית החינוך ו-15% מכל הקטגוריות האחרות. על קטגוריית המשחקים היא תגבה 15% לאורך כל התקופה.

במהלך השנתיים הללו, יוכלו המפתחים לבדוק את כדאיות העבודה מול ה-App Gallery, והאם החנות של וואוי אכן תצמח ותעמוד בפני עצמה. בנוסף, מפתחים שיש להם כבר אפליקציות בחנות Play של גוגל יוכלו לזכות בהכנסה נוספת כלשהי, בייחוד בהתחשב בכך שלמרות החרם האמריקני נתח השוק העולמי של וואווי עומד על כ-15.2% ברבעון הרביעי של 2019, זאת לאחר שירדה מ-18% ברבעון השלישי בעקבות החרם.

המפתחים שמעוניינים להצטרף לתוכנית החדשה צריכים לעשות זאת עד ה-30 ביוני 2020.

לפי ידיעות שונות, וואווי נחושה בתוכניותיה להשתחרר בעתיד לחלוטין מתלותה בחנות של גוגל ובשירותים האחרים שלה גם אם יוסר ממנה החרם האמריקני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים