נא להכיר: Xperia 1 II – סמארטפון הדגל החדש של סוני

המכשיר החדש מגיע עם יכולות שמאפשרות למכשיר להשאיר את חותמו על השוק, בעיקר בכל הנוגע למצלמות האחוריות שלו ● עדיין לא ידוע מתי הוא יושק וכמה הוא יעלה

ה-Xperia 1 II של סוני. צילום: יח"צ

סוני רחוקה בשנים האחרונות מצמרת יצרניות הטלפונים, אבל נראה שסמארטפון הדגל החדש שלה, Xperia 1 II, שעליו היא הכריזה אתמול (ב'), בהחלט הולך להשאיר את חותמו, לפחות בלב המבקרים, אם לא בכלל השוק. בדיוק כמו שעשה קודמו מהשנה שעברה, ה-Xperia 1.

המכשיר החדש יגיע עם מסך OLED בגודל 6.5 אינץ' ארוך במיוחד, עם יחס היבט של 20:9 וברזולוציית 4K. הוא ייהנה מהגנה בדמות זכוכית Gorilla Glass 6, והוא מכוון במיוחד לשימוש בצפייה לסרטים על פני מסך מלא, כולל תמיכה בטכנולוגיה הקניינית CinemaWide וטכנולוגיה למזעור טשטושים, שלפי החברה זהה למסכים שתומכים בקצב ריענון של 90 הרץ.

סוני השלימה את חוויית המדיה עם מערכת רמקולים קדמית המבוססת על דולבי אטמוס ועם טכנולוגיה שהיא מכנה Reality Audio, שמציעה קול היקפי ב-360 מעלות בעת שימוש באוזניות בחיבור 3.5 מ"מ. יש במכשיר גם מצבי משחק מיוחדים ואפילו תמיכה בבקר המשחקים DualShock 4 של קונסולת המשחקים PlayStation 4.

המעבד הוא Snapdragon 865 של קוואלקום, וזה אומר שהוא מגיע עם מודם 5G – מה שכבר לא צריך להפתיע כשזה נוגע לסמארטפונים חדשים. סוני תשיק את המכשיר עם 8/256 ג'יגה-בייט זיכרון והרחבה עם כרטיס microSD של עד 1 טרה-בייט, כשמערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד 10, נקייה כמעט לחלוטין. הסוללה היא 4,000 מילי-אמפר לשעה, שתומכת בטעינה מהירה, ויש גם חיישן טבעות אצבע בצד המכשיר, ותמיכה בקישוריות WiFi 6 ובלוטות' 5.1.

הכי חשובות: המצלמות האחוריות

מה שהכי חשוב בטלפון הזה הוא המצלמות מאחור. אמנם, בשלושתן יש חיישנים בגודל של 12 מגה-פיקסל, אבל העדשות יוצרו בשיתוף פעולה עם זייס והן מציעות אורך מוקד שונה ומהירויות צמצם מגוונות, כדי להבטיח צילומים מדויקים לפי הצורך – מרחוק ועד קרוב.

בסוני מספרים שמערך הצילום פותח יחד עם המהנדסים שעומדים מאחורי סדרת המצלמות המקצועיות החדשה של החברה, Alpha 9. אחת היכולות שהחברה הוסיפה ב-Xperia החדש היא התמקדות אוטומטית בעין המצולם, בין אם הוא אדם או חיה, כדי להעמיד אותו במוקד המדויק של התמונה, וכל זאת תוך שמירה על מיקוד אוטומטי וחשיפה אוטומטית, על מנת לספק את תנאי הצילום הטובים ביותר. יכולת אחרת היא האפשרות לצלם תמונות ברצף מהיר במיוחד – בקצב של עד 20 תמונות לשנייה, מבלי לפגוע באיכות התמונות ובהגדרות שלהן. יש עוד מצבי מיקוד מיוחדים לצילום בזמן פעילות ועוד, ועל פניו זה נראה מרשים.

סוני טרם ציינה את מועד ההשקה והמחיר של ה-Xperia 1 II, אבל זול הוא לא יהיה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תומר

    אני בספק עם מישהו מייבא, רוב הלקוחות בארץ לא מכירים אז לא שווה... מבאס. מצאתי באיביי במחיר טוב יחסית.

  2. פבל

    מתי המכשיר נוחת בארץ ? מה מחיר ? תודה

אירועים קרובים