סמסונג השיקה בישראל את סידרת גלאקסי S20 ואת הגלאקסי Z Flip החדשים

לראשונה כוללת סידרת מכשירי הדגל של סמסמוג שלושה דגמים, הנבדלים ביניהם בעיקר בגודל המסך ובמערך הצילום שלהם ● ה- Z Flip – המתקפל השני של החברה, בעל מסך זכוכית המתקפל לגודל של ארנק קטן

יש לו כבר יורש. גלאקסי S20. צילום: יח"צ

10 ימים לאחר שהושקו באירוע בסן פרנסיסקו, משיקה היום (יום ה') סמסונג בישראל את מכשירי הדגל החדשים שלה – סידרת הגלאקסי S20 החדשה, הכוללת שלושה דגמים, לצד מכשיר ה-Flip Z המתקפל החדש של החברה.

סידרת ה-S20 כוללת את ה-S20 הרגיל בגודל מסך של 6.2 אינץ', ה-+S20 עם מסך 6.7 אינץ' וה-S20 אולטרה עם מסך 6.9 אינץ'.

החידושים העיקריים במכשירים הם קצב רענון מסך של 120 הרץ, לשיפור חוויית הצפייה, לצד שיפורים במערך הצילום, המשלב בינה מלאכותית עם חיישן הצילום הגדול ביותר שסמסונג פיתחה עד היום: חיישן 108 מגה-פיקסל בדגם ה-S20 אולטרה וחיישן 64 מגה-פיקסל בדגמי ה-S20 וה-S20+, לצד שיפורים ביכולות הצילום בתנאי תאורה חשוכים, ייצוב תמונה בצילום וידיאו ועוד.

הסידרה כולה מצוידת בנפח אחסון של 128 ג"יגה-בייט כסטנדרט, עם אפשרויות הרחבה. בנוסף, מכשיר ה-S20 אולטרה תומך גם בטעינה מהירה של 45 ואט.

מכשירי הסידרה יהיו זמינים לרכישה החל מתאריך ה-6 במרץ במחירים של החל מ-3,499 שקלים לדגם ה-S20 ועד 4,799 שקלים לדגם ה-S20 אולטרה, בצבעי אפור, כחול, שחור וורוד  – לפי הדגמים השונים.

לצד סידרת ה-S20 השיקה סמסונג גם את המכשיר המתקפל גלאקסי Z Flip – בעל מסך זכוכית ייחודי בגודל 6.7 אינץ' במצב פתוח, המתקפל לחצי ברוחבו לגודל של ארנק קטן, ומצויד בממשק משתמש שפותח במיוחד עבורו.

מכשיר ה-Z Flip יהיה זמין בארץ בצבעי שחור, סגול או זהב, במחיר של החל מ-5,500 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים