Snapdragon X60 – מודם 5G חדש מבית קוואלקום

קוואלקום הכריזה באופן רשמי על מודם 5G חדש בשם Snapdragon X60, שמציע העברת נתונים מהירה יותר, רמת כיסוי משופרת וגם ממדים קטנים יותר

קוואלקום הכריזה באופן רשמי על מודם 5G חדש בשם Snapdragon X60. מדובר במודם ה-5G המסחרי השלישי שכבר מציעה החברה, וכמו קודמיו הוא מציע שלל שיפורים.

מבחינת משתמש הקצה, ככל הראה ההיבט המשמעותי ביותר הוא קצב העברת הנתונים המרבי, ששופר לפי החברה ל-7.5 מגה-ביט/לשנייה בהורדה ועד 3 גיגה-ביט/לשנייה בעת העלאת קבצים לרשת. עוד שיפור נוסף הוא רמת הכיסוי הטובה ביותר שיציעו טלפונים שישתמשו במודם הזה: הוא יתמוך בשתי גירסאות רשת דור 5 – ה-Sub-6 ו-mmWave, וכן ברשתות TDD ו-FDD, כך שעל פניו הוא אמור לספק גישה לרשת בכל מקום שבו מוצעות רשתות דור חמישי וגם רביעי. למעשה, מבחינת תאימות אחורה הוא מציע תמיכה עד רשתות דור שני.

Snapdragon X60 הוא גם המודם הראשון שמייצרת קוואלקום בליתוגרפיה של 5 ננו-מטר, ומעבר להקטנת הסיליקון וצריכת הכוח, גם מודול אנטנת mmWave חדשה בשם QTM535, שקטן יותר מקודמיו, כך שלפי קוואלקום הוא יאפשר לייצר טלפונים דקיקים יותר.

בקוואלקום הודיעו כי דוגמאות של המודם החדש יישלחו כבר במהלך החודש הקרוב אל יצרניות הטלפונים השונות לבדיקה, ושהיא מעריכה שדגמי הטלפונים הראשונים עם Snapdragon X60 יגיעו בתחילת 2021. בנוסף, לא ברור האם הוא יהיה זמין כשבב עצמאי או כשבב שישובץ במעבד Snapdragon עתידי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים