לכבוד יומולדת 15 ל-Google Maps: עיצוב חדש ותכונות חדשות

גוגל עדכנה את אפליקציית המפות שלה, המציגה מידע נוסף על תחבורה ציבורית ותכונת מציאות רבודה משודרת, לצד כרטיסיית "עדכונים" החדשה וגם אייקון חדש

מפות גוגל

איך נראו החיים שלנו לפני Google Maps? בערך כמו שהם נראו לפני ה-iPhone…

לכבוד יום הולדתו ה-15 של השירות הפופולרי, החליטו בגוגל לשדרג את השירות ולהוסיף לו תכונות חדשות, וגם אייקון צבעוני חדש, המתכתב עם צבעי הלוגו של החברה. החברה עדכנה את אפליקציית המפות לאנדרואיד ול-iOS, והתכונות החדשות ייפרסו בהדרגה בקרב המשתמשים בעולם.

Google Maps כוללת עתה לשונית חדשה – "עדכונים", המצטרפת ללשוניות המוכרות "מה יש באזור", "נסיעה יומית" "נשמרו" ו"תוכן חדש".

לשונית "עדכונים" החדשה נועדה הציג את המקומות הטרנדיים ביותר. היא מאפשרת לפנות ישירות לבית העסק בנוסף למציאתו, שמירתו ושיתוף המלצות עליו.

לשונית "מה יש באזור" כוללת מידע, דירוג וביקורות על כ-200 מיליון בתי עסק ומקומות ברחבי העולם, בהם מסעדות, ברים ואטרקציות תיירותיות.

לשונית "נסיעה יומית" מסייעת להגיע ליעד בדרך היעילה ביותר באמצעות  עדכוני תנועה בזמן אמת, שעת הגעה ודרכים חלופיות.

לשונית "נשמרו" מאפשרת לצפות במקומות שהמשתמש שמר ולשתף המלצות עם חברים.

לשונית "תוכן חדש" מאפשרת לשתף מידע כמו רחובות וכתובות, דירוג בתי עסק ותמונות ולצפות בתוכן שמשתמשים אחרים שמרו.

לפי הודעת החברה, שודרגה חוויית הניווט בתחבורה ציבורית וכעת היא כוללת מידע על אודות חיזוי הצפיפות בתחבורה ציבורית, ותובנות חדשות על המסלול, כמו הטמפרטורה ברכבת או באוטובוס, האם התחנה וכלי התחבורה נגישים לאנשים עם מוגבלויות, האם ישנם קרונות לנשים בלבד ומה הם אמצעי הבטיחות בכלי התחבורה (מאבטח, מצלמות אבטחה, לחצן מצוקה ועוד). לשוהים ביפן יש גם מידע גם על מספר הקרונות בכל רכבת.

לגבי תכונת ה-Live View שהושקה בשנה שעברה, המאפשרת לראות את הוראות הניווט על גבי תמונת הרחוב, הודיעה גוגל, כי בחודשים הקרובים יורחבו היכולות' והשירות יראה את המרחק המדויק למקום ואת הוראות הניווט אליו על גבי תמונה של הסביבה.

לבד מן האייקון שחודש, נוסף באפליקציה גם אייקון רכב מיוחד, לזמן מוגבל בלבד, למנווטים ברכב.

Google Maps הושקה לראשונה ב-2005, ולדברי החברה יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים ברחבי העולם. עד כה מיפתה החברה כ-220 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם, כשתכונת ה-Street View זמינה ב-87 מדינות ובחלקים מסוימים של אנטרטיקה והאזור הארקטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים