בשל מגיפת הקורונה – LG לא תשתתף בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה

LG: "ההחלטה הזאת מסירה את הסכנה של חשיפת מאות מעובדי LG לנסיעות בינלאומיות שכבר הפכו גם כך למוגבלות יותר בזמן שהווירוס חוצה גבולות" ● שיאומי בינתיים משתתפת, אך עוקבת אחר ההתפתחויות ● ZTE משתתפת

תערוכת הסלולר הגדולה בסוף החודש תחסר לפחות משתתפת אחת קבועה גדולה. LG הודיעה באופן רשמי שהיא פורשת מהתערוכה, כשהסיבה העיקרית לכך היא נגיף הקורונה, שהוכרז לאחרונה כמגיפה שמסכנת את העולם כולו, אך עדיין מתמקדת בסין בעיקר. שיאומי תגיע ל-MWC 2020, אך היא ביטלה את ההזמנות ואת ההגעה של המדיה הסינית שאותה היא נוהגת להביא עימה. ZTE הודיעה שלא תגיע, אך חזרה בה.

LG שחררה הודעה רשמית, המתייחסת לביטול ההגעה שלה לתערוכה. "ההחלטה הזאת מסירה את הסכנה של חשיפת מאות מעובדי LG לנסיעות בינלאומיות שכבר הפכו גם כך למוגבלות יותר בזמן שהווירוס חוצה גבולות", מסרה החברה, והוסיפה, שהיא תערוך את ההכרזות העתידיות שלה במועד מאוחר יותר השנה, כנראה לא לפני ההתגברות על המגיפה.

שיאומי מסרה, כי החברה עוקבת אחר ההתפתחויות מקרוב והיא תתאים את עצמה אליהן. ב-ZTE סיפרו בהתחלה כי נתקלו בבעיות באישור הוויזה ובשהיות בנסיעה בגלל בעיות הטיסה, אבל הוסיפו בסרקזם: "אנחנו חברה מאוד אדיבה ואנחנו לא רוצים לגרום לאנשים להרגיש לא בנוח", אבל מאוחר יותר פרסמו הודעה, כי כן תשתתף בתערוכה ופרסמה התחייבות, שהאנשים שצריכים להגיע ייבדקו שבועיים לפני תחילתה כדי לוודא שהם בריאים, ושראשי החברה כבר יצאו לאירופה כדי להיות בבידוד לפני התערוכה כדי לוודא שהם בריאים.

GSMA, המארגנת את התערוכה, מסרה, שהיא ממשיכה לעקוב ולהעריך את ההשפעה של נגיף הקורונה על האירועים בברצלונה, ושהיא מאשרת שעד עתה יש לכך השפעה שולית בלבד.

התערוכה תיפתח, אלא אם יהיו שינויים בסופו של דבר, ב-24 בפברואר באופן רשמי ותימשך עד ה-27 בחודש. רוב מסיבות העיתונאים יתרחשו בשלושת הימים הקודמים לתערוכה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים