בעלי iPhone 11? אל תשכחו את הסלופי

באחרונה משקיעה אפל מאמצי פרסום וקידום לתכונת ה-"סלופי" (סלפי בהילוך איטי) במכשיר ה-iPhone 11 ● עד כה, לא נראה שהמשתמשים מתנפלים על התכונה החדשה לפי הסרטונים ששרצים ברשת ● ייתכן שדור הסלפי מפספס פה?

עידן הסלפי שלנו דורש חידושים, לדעת אפל, שבאחרונה משקיעה מאמצי פרסום וקידום לתכונת ה-"סלופי" (סלפי בהילוך איטי) במכשיר ה-iPhone 11. החברה העלתה כמה פרסומות על התכונה הזאת ביו-טיוב, שמדגישות את יכולות הסלפי בהילוך איטי בסביבות שונות.

ארבעת סרטוני הסלופי שמציגה אפל ביו-טיוב מציגים את יכולות צילום הסלופי של מצלת הסלפי הקדמית בסביבה שונה – כולל סלופי קבוצתי, בגשם, ועוד. אפל מנסה לשכנע את המשתמשים שצילום סלופי מאפשר "להפוך כל צילום סלפי לסרטון ריקוד עלילתי".

את המושג סלופי הטביעה אפל כמושג שיווקי כדי לתאר את תכונת הצילום בהילוך איטי במכשיריה האחרונים, שהם הראשונים שלה שומכים בצילום בהילוך איטי באמצעות המצלמה הקדמית וב-120 פריימים לשנייה, כשהכריזה על המכשירים החדשים בספטמבר האחרון.

עד כה, לא נראה שהמשתמשים מתנפלים על התכונה החדשה לפי הסרטונים ששרצים ברשת. ייתכן שדור הסלפי מפספס פה? אולי ה"דחיפה" המחודשת של אפל תייצר התעוררות… עוד נראה.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=7r6XE7ODVDg&feature=emb_logo

אחד מסרטוני הסלופי של אפל ביו-טיוב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים