גלאקסי FOLD נוחת בישראל

סאני, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג בישראל, החלה להציע מכירה מוקדמת של המכשיר המתקפל של סמסונג, שהשקתו הרשמית צפויה בעוד כשבועיים

למי שמחכים למכשיר הגלאקסי Fold של סמסונג – בשורה משמחת, אם כי מתובלת במחיר כואב. סאני, יבואנית סמסונג לישראל, מפרסמת בדף הבית שלה מכירה מוקדמת של המכשיר המתקפל המדובר של החברה, תמורת מקדמה של 499 שקלים. המחיר הסופי יהיה כ-8,000 שקלים

ההשקה הרשמית בארץ מתוכננת לעוד כשבועיים, כאשר הוא יוצע בכמות מוגבלת.

החברה מציעה את המכשיר בשני צבעים: שחור וכסוף. מלבד האביזרים המקובלים, כמו כבל ומטען, בערכה שלו נכללים גם כיסוי ייעודי, אוזניות Buds ומתאם USB.

כצפוי, המכשיר מציע את האפיונים והתכונות של מכשירי עילית: מעבד סנאפדראגון 855 של קוואלקום, זיכרון RAM של 12 גיגה-בייט וזיכרון אחסון של 512 ג'יגה-בייט, ללא אפשרות להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס זיכרון. חיישן טביעת האצבע ממוקם על השדרה הימנית של המכשיר, ולא במסך. מערך הצילום שלו כולל שש מצלמות –  מערך משולש אחורי, עם עדשה של 12 מגה-פיקסל, עדשת 12 מגה-פיקסל נוספת עם זום אופטי 2X ומצלמת 16 מגה-פיקסל עם זווית רחבה. בחזית המכשיר כשהוא במצב מקופל ממוקמת מצלמת סלפי של 10 מגה-פיקסל, וכשפורסים את המכשיר יש מערך סלפי כפול בצדו הימני העליון, של עדשת 10 מגה-פיקסל לצד חיישן עומק של 8 מגה-פיקסל לצילומי בוקה. המכשיר כולל טעינה מהירה וגם טעינה הפוכה, שמאפשרת הטענת אביזרים באמצעות הנחתם על הסמארטפון, אבל בהתאם למגמה במכשירים רבים – שקע האוזניות נעלם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישהו

    מעניין אותי מי יהיו הבודדים שישימו 8,000 ש"ח על דור ראשון של מכשיר כזה. מילא 5,000, וגם זה מוגזם. אבל 8?! מחיר הזוי לגמרי.

אירועים קרובים