דלף לרשת: מה יכלול ה-Pixel 4a?

הסמארטפון החדש, שגוגל אמורה להציג בכנס המפתחים הקרוב שלה, יכלול שינויים, בעיקר בעיצוב

האם זה ה-Pixel 4a? צילום מסך

דיווח חדש, של OnLeaks x ו-91Mobile, שפורסם בימים האחרונים מציג פרטים, כולל תצורה ועיצוב, של Pixel 4a – טלפון שוק הביניים הבא של גוגל.

גוגל אמורה להכריז על הטלפון החדש שלה בכנס המפתחים Google I/O ולפי הפרטים שנודעו, הוא אמור להיות שונה בכמה היבטים מבחינת העיצוב. הדבר המשמעותי ביותר הוא המסך, שהפעם אמור להיות נקי באמת – המגרעת דמוית, שב-Pixel 3a הכילה את המצלמה, תהיה ב-4a מתחת לחריר קטן בקצה השמאלי העליון של המסך. בנוסף, השוליים של המכשיר, מכל הכיוונים, אמורים להיות מעט דקים יותר, כך שהמסך יצמח מ-5.6 ל-5.7 ואף אולי ל-5.8 אינץ'.

אבל כמו בדור השלישי של מכשירי ה-Pixel, גם בדור הרביעי, עדיין מדובר, מבחינת גוגל, במכשיר שיציע את התצורה הנמוכה ברשימה, והיא גוררת גם אליו חלק מהמאפיינים הללו של שוק בינוני ומטה. כך, חיישן טביעות האצבע יישאר לפי הדיווחים מאחור, ועל אף שהיא תעתיק אל המכשיר את מבנה המצלמה המגושם והמרובע משהו, שבולט החוצה מגבו, הוא יכיל מצלמה אחת בלבד, שהחיישן שלה אמור להיות צנוע בגודלו ולעמוד על 12 מגה-פיקסל.

הטעינה של המכשיר תתבצע באמצעות מחבר USB Type-C מודרני, אבל בגוגל החליטו להשאיר גם הפעם את מחבר ה-3.5 מ"מ לאוזניות.

בנוסף, לא ברור איזה מעבד תבחר החברה, והשאלה קשורה לאפשרות להציע חיבור לדור הסלולרי החמישי. במקרה שכן, היא אמורה לבחור ב-Snapdragon 765G החדש, ובמקרה שלא – המעבד אמור להיות Snapdragon 730. עוד שאלה שלא קיבלה עדיין תשובה היא האם המכשיר יציע eSIM או סים פיזי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים