וונאג' רוכשת חלק מנכסי Over.ai הישראלית במיליוני דולרים

הנרכשת מתל אביב מפתחת טכנולוגיה שמאפשרת זיהוי קולי לתקשורת ארגונית, באמצעות בינה מלאכותית, וזו תשולב במנועי השיחה ובשירותי התקשורת ש-וונאג' מציעה

נרכשת. Over.ai

וונאג' האמריקנית, שעוסקת בתחום התקשורת בענן, הודיעה היום (ג') כי היא רוכשת חלק מנכסי החברה הישראלית Over.ai. סכום העסקה לא נמסר, אולם על פי ההערכות הוא נאמד במיליוני דולרים.

Over.ai מפתחת טכנולוגיה שמאפשרת זיהוי קולי לתקשורת ארגונית, באמצעות בינה מלאכותית (Voice over AI), וזו תשולב במנועי השיחה ובשירותי התקשורת ש-וונאג' מציעה. הרכישה אף תאפשר ל-וונאג' להאיץ את פיתוח פלטפורמת ה-API שלה.

ב-Over.ai אומרים כי טכנולוגיות הקול והשיחה שהיא פיתחה משפרת ממשקים של עוזרים וירטואליים דרך מערכות API ומאפשרת לחברות עסקיות לשפר את ניתוב השיחות הקוליות שלהן. כמו כן, היא מסייעת למערכות בינה מלאכותית לטפל בממשקים עם בני אדם בשיחות טלפון ולהוריד משמעותית את עלויות השירות לחברה.

הרכישה התבצעה מול i.am+, שהקים המוזיקאי האמריקני וויל.י.אם. Over.ai, שנקראה בעבר סנסייה, הוקמה על ידי הישראלים נועם פיין ויוסי מרואני, ונרכשה לפני כשלוש שנים על ידי החברה שבבעלות המוזיקאי. משרדי הנרכשת ממוקמים בתל אביב וצוותי המחקר והמפתחים שלה – 23 עובדים – יצטרפו למרכז המו"פ של וונאג' בעיר, מה שיביא להרחבת צוות עובדיה בישראל ליותר מ-100 איש.

וונאג' היא אחת החברות הגדולות בארצות הברית בתחומה, עם הכנסות של יותר ממיליארד דולר בשנה. בין לקוחותיה נמנות אובר, גט, Airbnb ,KLM ,WeWork וחברות נוספות.

"אנחנו רוצים להוביל את המהפכה מ-Voice over IP ל-Voice over AI. עם הכישרון והטכנולוגיה של Over.ai, יחד עם הפתרונות הטכנולוגיים שלנו, נהפוך כל שיחה לחכמה יותר", אמר שגיא דודאי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של וונאג' ומנכ"ל המרכז של החברה בישראל.

נועם פיין, מייסד משותף ומנכ"ל Over.ai, אמר כי "הטכנולוגיה שלנו נבנתה מתוך אמונה שכדי שארגונים וחברות יפגשו את העידן הדיגיטלי עם אינטליגנציה, על בני אדם ומכונות ללמוד לעבוד יחד. שילוב טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלנו עם הפלטפורמות של וונאג' מהווה הזדמנות אדירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים