הדלפה: ה-Pixel 3a יגיע גם בצבע סגול

גוגל יוצאת מ-"תבנית" צבעי המכשירים הקלאסית ותשיק גרסה של המכשיר החדש בצבע סגלגל-לבנדר בהיר, עם כפתור הדלקה ירוק - כך לפחות אוון בלאס, מ-"מלכי" ההדלפות של מכשירי האנדרואיד

גוגל. צילום: BigStock

ועידת המפתחים של גוגל ההולכת ומתקרבת, שתיפתח ב-7 במאי, מעוררת גל של ניחושים בנוגע למכשירי הביניים שהחברה תחשוף באירוע – ה-Pixel 3a וה-Pixel 3a XL.

אוון בלאס, מ-"מלכי" ההדלפות של מכשירי האנדרואיד, צייץ בסוף השבוע כי אחד הצבעים הצפויים למכשירים החדשים יהיה סגלגל-לבנדר בהיר, עם כפתור הדלקה ירוק. זאת, לאחר שבהדלפה הקודמת שלו הוא פרסם תמונה של מכשיר לבן עם כפתור הדלקה כתום.

לא ידוע אם המכשירים יושקו בצבעים נוספים, אבל אם השמועות הללו נכונות, גוגל מתיישרת במהלך זה עם המגמה העכשווית של ייצור מכשירים בצבעים שונים חוץ מהצבעים הקלאסיים שחור, לבן, אפור וכדומה.

מה שידוע עד כה על ה-Pixel 3a הוא שגודל מסך ה-OLED שלו יהיה 5.6 אינץ' ברזולוציה של 1,080 על 2,220 עם מסגרת מתכתית, שבחלקה העליון תמוקם מצלמה קדמית. בגב המכשיר צפויה מצלמה אחורית יחידה. עוד צופים המנחשים את שובו של חיישן טביעת האצבע לחלק האחורי העליון של המכשיר, כמו גם שימוש בפלסטיק ולא בזכוכית.

לגבי מחירם של המכשירים, ההערכות מדברות על טווח של 400-500 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים