סמסונג השיקה את סדרת ה-Galaxy A בישראל

הסדרה כוללת את מכשירי הבסיס-ביניים A10, A20 ו-A30, ואת מכשירי הביניים-פרימיום A50, A70 ו-A80 ● דגמי ה-J מצטרפים מעתה לסדרה זו

Galaxy A70. מקור: סמסונג

סמסונג השיקה היום (ב') בישראל את מרבית מכשירי סדרת ה-Galaxy A החדשה, שהושקה בעולם בשבוע שעבר, וששולבו בה גם דגמי קו מכשירי ה-J, שמעתה מצטרפים לסדרת ה-A.

בסדרה החדשה שתי תת קטגוריות – האחת של מכשירים בטווח שבין רמה בסיסית לביניים, שכוללת את המכשירים A10 ,A20 ו-A30, והשנייה של מכשירי ביניים בטווח שבין הביניים לפרימיום, שכוללת את המכשירים A50 ,A70 ו-A80, שיגיע לארץ בחודש הבא.

סדרת ה-A מספקת מגוון מכשירים, שנותנים מענה רחב עם דגמים שונים ברמות מחיר שונות. הסדרה מציעה בכל אחד מהמכשירים סוללה בעלת חיים ארוכים, מצלמה מרשימה וצג מרהיב. המכשירים נבדלים ביניהם בעיקר בגדלי המסכים ובאיכות ההפרדה שלהם – בין 6.2 אינץ' לדגם ה-A10 ל-6.7 אינץ' ל-A70, במעבדים המוטמעים בהם, במערך הצילום – שמתחיל עם מצלמה אחורית אחת ב-A10 ועד למערך משולש משופר ב-A70, הכולל גם עדשה אולטרה-רחבה, ובנפחי זיכרון האחסון.

מחירי המכשירים המומלצים, שזמינים לרכישה החל מהיום, מתחילים ב-599 שקלים ל-A10 ועד ל-1,699 שקלים ל-A70. מכשיר ה-A80 יושק בארץ, כאמור, בחודש הבא ומחירו עדיין לא ידוע.

גיא היבש, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, אמר כי "אנחנו מחויבים כלפי הצרכנים להציג תמיד את החידושים המעניינים ביותר בתחום. באמצעות מומחיות, יכולות גלובליות ותובנות עשירות לגבי הצרכנים, אנחנו יכולים להעניק חדשנות לכולם, כאשר גם הפעם אנחנו מציגים חדשנות בסדרת ה-A החדשה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים