סמסונג השיקה שני מכשירים חדשים בסדרת ה-Galaxy A

ה-A70, שיושק בשבוע הבא גם בישראל, מציע עיצוב מסוגנן, צג אינפיניטי גדול, מצלמה משולשת, סוללה רבת עוצמה וקישוריות חלקה ● ה-A80 מגיע עם המצלמה המסתובבת הראשונה של סמסונג, שמספקת אפשרויות חדשות לצילום סלפי

Samsung A80. צילום: יח"צ

סמסונג חשפה היום (ד') שני דגמים חדשים – את ה-Galaxy A70 ואת ה-Galaxy A80.

ה-Galaxy A70 מציע את החידושים האחרונים של סמסונג ומאפיינים חיוניים משודרגים במקביל לעיצוב מסוגנן, צג אינפיניטי גדול, מצלמה משולשת ומשופרת, סוללה רבת עוצמה וקישוריות חלקה. המכשיר כולל צג Infinity-U בגודל 6.7 אינץ' – הגדול ביותר בסדרת Galaxy A עד היום.

הסמארטפון החדש זמין בארבעה גוונים: כתום אלמוג (קורל), שלדברי סמסונג הוא "הצבע הכי טרנדי של העונה", וכן כחול, שחור ולבן בעלי אפקט פריזמה של צבעים המתחלפים בהתאם לכיוון האור וההשתקפות.

מערך הצילום של ה-A70 הוא תלת עדשי, עם 32 מגה פיקסל ורזולוציה גבוהה בעדשות הקדמית והאחורית, כשבמצלמה האחורית יש גם עדשת עומק ועדשה רחבה, וכולל שיפורים באפשרויות העריכה של התמונות. כמו כן, הוא מגיע עם סורק טביעות אצבע, שממוקם בתוך הצג ומאפשר גם להיכנס לאתרים ואפליקציות עם זיהוי ביומטרי.

Samsung A70. מקור: יח"צ

Samsung A70. מקור: יח"צ

"הצרכנים של היום משתמשים בסמארטפון בדרך יותר חזותית ואותנטית. הם משתפים יותר ונשארים מחוברים לפרקי זמן ארוכים יותר", אמר ד.ג. קוה, נשיא ומנכ"ל חטיבת המחשוב והתקשורת הניידת בסמסונג. "החיבור הזה יכול לשגשג רק אם כל המאפיינים החיוניים מאפשרים לאנשים לשפר את האינטראקציה באמצעות חיבור ספונטני, שיתופי ואמיתי. לשם כך אנחנו זקוקים לאבולוציה. זו הסיבה שיצרנו את ה-Galaxy A70, שתוכנן להתאים לדרך שבה אנשים מתחברים וממלא את צרכיו של הדור החדש".

בתוך כך, הודיעה החברה על השקת עוד מכשיר בסדרת ה-A – ה-A80. הוא מגיע עם מסך 6.7 אינץ', שמציע תכונות חדשניות כמו מסך מגע מלא, סוללה חכמה ומערך צילום חדשני של מצלמה מסתובבת – הראשונה של סמסונג. המצלמה מאפשרת לאנשים לצלם תמונות של כל סביבתם. כאשר המשתמש בוחר במצב סלפי – שלוש המצלמות קופצות בצורה אוטומטית מגב המכשיר, מסתובבות ומפיקות חוויית צילום בו זמנית של שלוש מצלמות ברזולוציה גבוהה, מלפנים ומאחור. המצלמה הראשית היא של 48 מגה-פיקסל, והשתיים האחרות הן מצלמת עומק ומצלמה עם זווית רחבה.

בשבוע הבא עומדת סמסונג להשיק בישראל כמה מכשירים מסדרת ה-A, בהם ה-A70, ה-A30 וה-A40.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים