תוכן פרסומי
ראשי » TheNewCom » החברה הישראלית שהטכנולוגיה שלה נמצאת "כמעט על כל סמארטפון"
רם אברהמי, מנמ"ר AppsFlyer. צילום: יח"צ

החברה הישראלית שהטכנולוגיה שלה נמצאת "כמעט על כל סמארטפון"

AppsFlyer מציעה למשווקים עיבוד, מדידה וניתוח של קמפיינים שיווקיים במובייל, וטוענת שהיא נמצאת על גבי 98% מהטלפונים החכמים בעולם ● רם אברהמי, המנמ"ר, מספר על ה-IT של החברה, שמתגאה בלקוחות כמו אמזון, עליבאבא ו-Waze

מאת 21 בינואר 2019, 10:52 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

הרבה, או בעצם הרבה מאוד, חברות חולמות שהטכנולוגיה שלהן תגיע לכל סמארטפון בעולם. הן היו מאושרות גם אם היא הייתה מגיעה כמעט לכל טלפון חכם. חברה ישראלית שעשתה זאת, לפחות לדברי אנשיה, היא AppsFlyer.

מה שעושה החברה ש-"מעיפה" את האפליקציות, לפי שמה, הוא לעבד, למדוד ולנתח את הנתונים של קמפיינים שיווקיים במובייל. לדברי רם אברהמי, המנמ"ר שלה, הטכנולוגיה שהיא מציעה מותקנת על כ-98% מהטלפונים החכמים בעולם – מה שעושה את הסטארט-אפ מישראל לחברה המובילה בתחום.

אברהמי דיבר באירוע Digital Transformation by Cisco2#, שנערך באחרונה במשרדי סיסקו ישראל בנתניה, בהשתתפות כ-200 מלקוחות החברה. האירוע דן ברשתות האנטרפרייז, והוא הראשון בסדרה בת ארבעה מפגשים, כשכל מפגש מתמקד בעולמות תוכן שונים הקשורים למסע הדיגיטלי.

AppsFlyer היא חברה שמונה 500 עובדים על פני 15 משרדים ברחבי העולם – נתון נאה במיוחד כשמדובר בסטארט-אפ. לדברי אברהמי, "משווקים, שעבודתם מבוססת נתונים, נסמכים עלינו כדי לקבל יכולות מדידה עצמאיות, פתרונות וכלים חדשניים לצמיחת העסק שלהם – ולמקסם את הרווחים שלהם אל מול השקעותיהם. זאת, על ידי הבנה עמוקה אילו ערוצים, חברות, קמפיינים מספקים את הסחורה – ואילו לא. אנחנו מספקים ניתוח עבור חברות שרוצות לנטר את האפליקציות ואת המשתמשים, ונותנים שירות משלב הפרסום של הבאנרים ועד שהמשתמש עוזב את האפליקציה. אנחנו יודעים לזהות מאיפה המשתמשים באו, מה הם עשו באפליקציה ובכמה כסף".

עוד אמר המנמ"ר כי "הפלטפורמה של AppsFlyer מתכללת ומנתחת מאות מיליארדי פעולות במובייל עבור יותר מ-12 אלף לקוחות ברחבי העולם, ביניהם חברות אי קומרס דוגמת אמזון ועליבאבא, וחברות בתחומים כגון תיירות דיגיטלית, גיימינג והימורים. גם סיסקו היא לקוחה שלנו. בין לקוחותינו הישראליים נמנים, למשל, בנק לאומי, בנק הפועלים, Gett ו-Waze".

סביבת ה-IT של החברה

לדברי אברהמי, "כל סביבת ה-IT שלנו היא בענן, בתצורות תוכנה כשירות (SaaS) ופלטפורמה כשירות (PaaS). אין לנו שרתים".

בהיבט הרשתי, אמר, "רצינו לקבל תשתית IT יציבה, מהירה, מאובטחת ופשוטה, בעלת יכולות אנליטיקה גבוהות – כי כל החברות הגדולות בעולם הן לקוחות שלנו. כשהגעתי לחברה, היא מנתה 100 איש. בחרתי להטמיע את המערכת של Meraki, כי היא מנהלת את כל תשתיות ה-IT באופן מרוכז, מהענן. הציוד והתוכנה שלה מאפשרים לנו להפעיל תשתיות תקשורת ואבטחת מידע מורכבות – בלא תקורה ניהולית, והטיפול בתקלות הפך לפשוט וקל".

אברהמי הרחיב בשבחי המערכת: "ההחלטה להטמיע את Meraki התבררה כנכונה, וענתה לצורך שלנו ליציבות ולפשטות הניהול בענן", ציין. "כיום, המערכת מוטמעת בכל סניפי החברה, והכל מתחבר מאתר לאתר ולעננים עם VPN מאובטח בלחיצת כפתור. המשרדים שלנו בארץ פרוסים על פני ארבע קומות, כששטח כל קומה הוא 1,500 מ"ר. כשפתחנו את הקומה הרביעית, ההטמעה הייתה פשוטה ביותר – אנשיי לא היו צריכים לגעת בדבר. קיבלנו יכולות נדידה, עם אוטומציה מלאה ונראות יוצאת דופן".

לסיכום אמר אברהמי ש-"Meraki הביאה לכך שאני, כמנהל IT, יצאתי 'מלך' ויש לי 'ראש שקט', עם לוח מחוונים אחיד לניהול כולל של כל התשתית בעולם. זה עובד, זה יציב ולא דורש ממני משאבים. המפתחים שנדרשים לסביבה חזקה קיבלו סביבה שכזו, והם עובדים בתצורה אלחוטית שזהה לזו הקווית. בנינו רשת יציבה – ויש למערכת הרבה אינטגרציות מובנות ומגניבות".

החברה הישראלית שהטכנולוגיה שלה נמצאת "כמעט על כל סמארטפון" Reviewed by on . הרבה, או בעצם הרבה מאוד, חברות חולמות שהטכנולוגיה שלהן תגיע לכל סמארטפון בעולם. הן היו מאושרות גם אם היא הייתה מגיעה כמעט לכל טלפון חכם. חברה ישראלית שעשתה זאת, הרבה, או בעצם הרבה מאוד, חברות חולמות שהטכנולוגיה שלהן תגיע לכל סמארטפון בעולם. הן היו מאושרות גם אם היא הייתה מגיעה כמעט לכל טלפון חכם. חברה ישראלית שעשתה זאת, Rating: 0

הגיבו