אפל מציגה: וינטג' זה גם אייפונים

אפל הציגה תכנית חדשה לשירות תיקונים של מכשירי iPhone ישנים שכיום היא כבר אינה מתקנת ● תוצע בכל חנויות אפל וחלק מספקי שירות מורשים שלה ברחבי העולם

צילום: BigStock

אפל הציגה תכנית חדשה לשירות תיקונים של מכשירי iPhone ישנים שכיום היא כבר אינה מתקנת אותם. התוכנית בעצם מאריכה את תקופת הזמן שבה לקוחות בעלי מכשירים ישנים יוכלו לקבל שירות תיקונים.

בתחילה, התוכנית תכלול את מכשירי iPhone 5 ומוצרי אפל אחרים שכבר אינם כמעט בשימוש, ובשבועות הקרובים תוסיף החברה מוצרים נוספים לרשימה, שהופסק כבר שירות התיקונים עבורם.

התוכנית תכלול גם את מחשבי MacBook Air בני החמש ויותר (מ-2012), שרק לפני כמה ימים השיקה גרסה חדשה שלהם, ובמדינות ארה"ב וטורקיה ייכללו גם מחשבי iMac מ-2011. עוד תוסיף אפל לרשימה גם את מכשירי ה-iPhone 4s, את מחשבי ה- MacBook Pro מ-2012 ו-2013 ואת ה- Mac Proמ-2012.

אינה מתחייבת לתיקון

תוכנית שירות התיקונים החדשה תוצע בכל חנויות אפל וחלק מספקי שירות מורשים שלה ברחבי העולם.

בדרך כלל, לאחר 5 עד 7 שנים מצאת מכשיר, אפל מסווגת את מכשיריה הישנים כ-"וינטג'" או כ"לא בשימוש" בתלות במדינה ובחוקיה. באתר שלה ניתן למצוא את רשימת המכשירים המסווגים כ"וינטג'", ואת אלה המסווגים כ"לא בשימוש".

תוכנית השירות החדשה, מכל מקום, תציע תיקונים רק לקטגוריית ה"וינטג'", וגם זאת בהתאם לזמינות החלפים, כך שהיא אינה מתחייבת לתיקון. ואולם יש בכך חידוש מרענן למדיניות התיקונים שלה, שכן בעבר הפסיקה החברה להציע שירות תיקונים למכשירים שסווגו תחת קטגוריית ה"וינטג'".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים