מוטורולה השיקה את מכשירי ה-Moto G5S וה-Moto G5 Plus

מדובר במכשירים שמציעים מספר שיפורים ושדרוגים למכשירי ה-Moto G5 שהשיקה החברה לפני מספר חודשים בלבד

ה-Moto G5S וה-Moto G5 Plus של מוטורולה

מוטורולה (Motorola), החברה הבת של לנובו (Lenovo), הכריזה על שני מכשירים חדשים – Moto G5S ו-Moto G5 Plus. מדובר במכשירים שמציעים מספר שיפורים ושדרוגים למכשירי ה-Moto G5 שהשיקה החברה לפני מספר חודשים בלבד.

ה-G5S מגיע עם גוף מתכתי אחוד ומצלמה אחורית משופרת בגודל 16 מגה-פיקסל, עם צמצם f/2.0 ומבזק LED, במקום 13 מגה-פיקסל בדור הקודם. כן הוא מגיע עם מצלמה קדמית בגודל 5 מגה-פיקסל, שמצוידת גם היא במבזק LED, אך בעל אור רך במיוחד, שמתאים לצילומי סלפי. המסך הוגדל ל-5.3 אינץ' במקום 5 אינץ' והסוללה הוגדלה מעט ומציעה כעת נפח עבודה של 3,000 מילי-אמפר לשעה.

הרזולוציה נותרה FHD, וגם נשארה על כנה המערכת-על-שבב Snapdragon 430 מתומנת הליבות במהירות 1.4 ג'יגה-הרץ. יש גם 3 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה וחיישן טביעות אצבע בכפתור הבית. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 7.1 (Android 7.1) ישר מהקופסה. המכשיר יגיע בצבעי אפור או זהב ויעלה כ-300 דולר.

גם ה-G5S Plus זכה לשיפור מצלמות לעומת הדור הקודם וכעת הוא מגיע עם מצלמה אחורית בעלת עדשה כפולה בגודל 13 מגה-פיקסל כל אחת, שמסוגלת לצלם סרטוני 4K. גם המצלמה הקדמית שודרגה ל-8 מגה פיקסל וצמצם f/2.2, וכן מבזק רך. המסך הוגדל ל-5.5 אינץ' מ-5.2 אינץ' והרזולוציה נותרה FHD.

במקרה הזה, המערכת-על-שבב שודרגה ל-Snapdragon 635 מתומנת ליבות וזיכרון העבודה הוא 4 ג'יגה-בייט, לצד נפח אחסון של 32 או 64 ג'יגה-בייט וסוללת 3,000 מילי-אמפר לשעה. גם המכשיר הזה יגיע בצבעי אפור וזהב – ויעלה כ-350 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים