לנובו הכריזה באופן רשמי על Moto Z2 Play – ולא ברור למה

רק תשעה חודשים עברו מאז השקת ה-Moto Z ● ולמרות שכעת מדובר בטלפון חדש, לא ממש ברור מהי התוספת האמיתית שהוא מציע לעומת המכשיר הקודם, אם בכלל

Moto Z2 Play של לנובו. צילום: יח"צ

כתשעה חודשים לאחר השקת Moto Z הכריזה לנובו (Lenovo) באופן רשמי על Moto Z2 Play. למרות שמדובר בטלפון חדש, לא ממש ברור מהי התוספת האמיתית שהוא מציע לעומת המכשיר הקודם, אם בכלל.

המערכת על שבב הראשית הוחלפה, אך מ-Snapdragon 625 ל-626 בלבד – מה שמעניק לכל היותר שיפור של 10% בביצועים, אבל רק ממש בקצה העליון ובשיא העומס – אז פועלות הליבות במהירות המרבית שלהן.

המכשיר נותר עם אותו מסך SAMOLED בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציית FHD. עוד שינוי קל הוא שאם בסיבוב הקודם המכשיר היה זמין רק בתצורה של 3 ג'יגה-בייט זיכרון תצורה ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, כעת הוא ניתן בנוסף לרכישה בתצורה של 4 ו-64 ג'יגה-בייט בהתאמה.

המכשיר החדש דק יותר מקודמו, 5.99 לעומת 6.99 מ"מ ואפילו שוקל פחות, 145 לעומת 165 גרם בדגם הראשון, אבל זה גם אומר שהסוללה קטנה מ-3,510mAh לכדי 3,000mAh מה שיכול להשפיע על זמן העבודה של הטלפון, ולא לטובה.

את החיישן של המצלמה האחורית הקטינה החברה מ-16 ל-12 מגה-פיקסל, אך היא טוענת שמנגנון הצילום עכשיו נוח וטוב יותר וכן מאפשר החדרת יותר אור לתוך העדשה, מה שאמור לשפר צבעי התמונות. בין השאר המכשיר החדש, כמו הישן, מגיע עם מחבר USB Type-C ועם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 ומחירו אמור להיות כ-499 דולר לגרסת ה-4/64 ג'יגה-בייט זיכרון.

יחד עם המכשיר הכריזה החברה על מספר מודים, מולדים חיצוניים שמתחברים באמצעו מגנטים מיוחדים בקו המכשיר.

בין המודולים הללו ניתן למצוא סוללה חיצונית בשם Moto TurboPower Pack שמציע הספק עבודה של 1,035mAh; כמו כן, Moto GamePad שמוסיף בקרי משחקי משני צצדי הטלפון; רמקול סטריאופוני JBL SoundBoost 2; ו-Moto Style Shell שמוסיף תמיכה בטעינה אלחוטית שיימכר ב-39.99 דולר ל79.99 דולר, מחירם של המודלים האחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים