AVG רכשה חברת אבטחה בסלולר תמורת 220 מיליון דולר

הנרכשת, Location Labs, מהווה פלטפורמה שכוללת ניהול מנויים משפחתי, ואבטחה וניהול אישי של הסמארטפון ● ב-AVG מעריכים כי הרכישה צפויה להניב לה בשנה הבאה הכנסות של 60-70 מיליון דולר מתחום הניידים, שיגדלו ל-100 מיליון ב-2016

רוכשת. AVG

חברת האבטחה המקוונת AVG Technologies רכשה את Location Labs, הפועלת בעולם האבטחה לסלולר, תמורת 220 מיליון דולר – 140 מהם במזומן ו-80 מיליון בשנתיים הבאות, בכפוף לביצועי החברה הנרכשת. העסקה צפויה להיסגר ברבעון האחרון של השנה הנוכחית, בכפוף לאישורים הנדרשים. טאסו רומליוטיס, מייסד ומנכ"ל Location Labs, ימשיך לנהל את עסקי הנרכשת.

החברה הנרכשת פיתחה פלטפורמה משולבת למפעילים סלולריים שמהווה שירות מותקן מראש על גבי טלפונים חכמים מבוססי אנדרואיד (Android). הפלטפורמה כוללת שירות ניהול מנויים משפחתי, ואבטחה וניהול אישי של הסמארטפון. Location Labs נבחרה חמש שנים ברציפות לרשימת 500 החברות הצומחות ביותר על ידי המגזין Inc.

מ-AVG נמסר כי פתרונות אלה צפויים להשלים ולהרחיב את ההיצע הנייד הקיים שלה. על פי הרוכשת, העסקה מספקת לה "פלטפורמה חדשנית של מוצרי אבטחה אישיים למכשירים ניידים ואינטגרציה עמוקה עם שותפים גלובליים בתעשייה, הכוללים את ארבעת המפעילים הסלולריים הגדולים בארצות הברית". ב-AVG מעריכים כי הרכישה, בשילוב הצמיחה האורגנית שלה, צפויה לייצר לה הזמנות בתחום הניידים בשווי של 60-70 מיליון דולר בשנת 2015, וכשליש יותר – 100 מיליון – ב-2016.

"Location Labs פיצחה את הקוד למוניטיזציה במובייל באמצעות המודל העסקי המוצלח שלה עם שותפים בתעשייה. רכישה זו מאיצה את האסטרטגיה הניידת של AVG באופן משמעותי בתחום זה", אמר גארי קובאץ', מנכ"ל הרוכשת. "על פי הערכות בענף, כמות המכשירים הסלולריים תעלה על מספר בני האדם בעולם כבר בסוף שנה זו. בסיס המשתמשים המאוחד של שתי החברות מעניק לנו הזדמנות חסרת תקדים לספק אבטחה מקוונת לכרבע מיליארד מכשירים".

חטיבת האבטחה למובייל של AVG יושבת בישראל ומבוססת על רכישת DroidSecurity תמורת כ-9.4 מיליון דולר. החברה, שמתמחה בתחום אבטחת המידע לטלפונים סלולריים, הוקמה ב-2009 ונרכשה שנה לאחר מכן. מקימיה הם דרור שלו, יוצא צ'ק פוינט (CheckPoint), ועומרי זליגמן, איש היי-טק. השניים יצרו קשר עם קבוצת משקיעים בראשות שחר אפעל, שכיהן לפני כן כמנכ"ל נס טכנולוגיות ישראל (ובינתיים חזר לתפקיד), וזו נענתה לפנייה. פתרונות DroidSecurity מגנים על מכשירים סלולריים ומידע נגד איומי אבטחה, זהות ופרטיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים