LG השיקה את הטאבלט G-Pad בישראל

מחשב הלוח הראשון מתוצרת החברה מגיע עם מסך 8.3 אינץ', וכולל את המעבד Snapdragon 600 במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ, אנדרואיד 4.2.2 ומצלמה 5 מגה פיקסלים ● מחירו: 1,700 שקלים

LG השיקה באופן רשמי את ה-G-Pad, הטאבלט הראשון שלה. המכשיר כולל מסך בגודל 8.3 אינץ' ומשויך לסדרת ה-G היוקרתית של החברה.

ה-G-Pad מציע רזולוציה שגבוהה קצת יותר מההגדרות של אבחנה גבוהה (1,920×1,200 פיקסלים), אבל עם צפיפות של 276 פיקסלים לאינץ' – נתון סביר ולא יותר מכך. עוביו של המכשיר 8.3 מ"מ בלבד ומשקלו, 338 גרם, טוב אפילו יותר מזה של טאבלטים רבים בגודל 7 אינץ', כך שהוא אמור להיות נוח למדי עבור שימוש ביד אחת.

כמו חלק גדול מהמכשירים הניידים שמגיעים כיום לשוק, גם ה-G-Pad מבוסס על מערכת על שבב של קוואלקום (Qualcomm). מדובר ב-Snapdragon 600 (לעומת ה-Snapdragon 800, שנחשב למערכת על שבב המובילה של יצרנית המעבדים). היא אמנם מציעה גם 4 ליבות עיבוד, אך במהירות של 1.7 ג'יגה-הרץ (לעומת ה-2.3 ג'יגה-הרץ של ה-800). הוא מגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון פנימי ועם 16 או 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. מאפייני התצורה האחרים של ה-G-Pad הם מצלמת 5 מגה-פיקסלים מאחור ומצלמת 1.3 מגה-פיקסלים מקדימה, וסוללה בנפח 4,600maAh.

מערכת ההפעלה של הטאבלט היא אנדרואיד (Android) בגרסה 4.2.2, אליו צירפה החברה אפליקציות רבות הקשורות לסדרת ה-G. המעניינת ביותר היא QPair, המאפשרת לטאבלט לתקשר עם טלפונים וטאבלטים אחרים, לאו דווקא של LG, כדי להעביר מידע, וכן כדי לאפשר לקבל שיחות והודעות באמצעות הטאבלט.

אפשרויות אחרות הן ה-KnockON, שמאפשרת להדליק ולכבות את הטאבלט בנקישה כפולה על המסך, QSlide שמאפשרת להציג עד שלושה יישומים פתוחים בו זמנית על המסך, ו-Slide Aside שמאפשרת לדפדף במהירות בין יישומים פתוחים על ידי החלקה הצידה עם שלוש אצבעות.

ה-G-Pad יימכר בצבע שחור או לבן באמצעות רונלייט (Ronlight), היבואנית הרשמית, תמורת 1,699 שקלים. הרוכשים יקבלו גם את האפליקציה HOT VOD, המציעה חודש גישה חינם לתכנים לפי דרישה של חברת הכבלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים