הספירה לחופש: האפליקציה שתציין עבורכם כמה ימים נותרו עד לסוף הלימודים

לא תמיד ההורים זוכרים כמה זמן נותר עד לחופש הגדול, או לחופשה הבאה, ולאיזה תאריך צריך להזמין בייביסיטר כדי שישמור עליהם, במקום בית הספר ● האפליקציה הספירה לחופש עושה את העבודה הזאת - בצורה קלה ופשוטה

בדרך כלל, אני מעדיף אפליקציות שמציעות מגוון רב של אפשרויות בנושא שהן מכסות. אפליקציות מורכבות, שדורשות להעמיק קצת בקרביים ובתפריטים שלהן כדי להוציא מהן את מלוא הפוטנציאל – והמידע. אבל לפעמים, תוך כדי המסעות שאני מנהל בעולם האפליקציות, אני נתקל בכמה פשוטות מאוד, שמציעות מעט מאוד אפשרויות ועם זאת שימושיות מאוד ועושות היטב את מה שהן מבטיחות.

אחת מהן היא הספירה לחופש – אפליקציה ישראלית נוחה וקלה לשימוש, שמטרתה להביא לידיעת המשתמש בה דבר אחד מרכזי: כמה ימים נותרו עד לחופשה הבאה של התלמידים מבתי הספר, בעיקר לחופש הגדול. כך יוכלו ההורים להכין את עצמם לכמה ימים, או יותר מחודשיים, של הזאטוטים בבית, או למועד הקרוב בו יוכלו לצאת לחופשה.

המסך הראשי של האפליקציה מאפשר לראות האם היום בו נכנסים אליה הוא יום לימודים או חופש, כמה ימים נותרו עד לתחילת החופשה הבאה וכמה ימים נשארו עד לתחילת החופש הגדול. כדי להזין את תאריך התחלת החופש הגדול (21 ביוני בבתי הספר העל יסודיים ו-1 ביולי בבתי הספר היסודיים) יש להיכנס להגדרות הבסיסיות של האפליקציה. אפשר גם לקבוע באילו ימים לומדים באופן קבוע ובאילו לא, מה שיסייע בספירת ימי הלימודים שנותרו עד לסיום השנה. בעתיד, ככל הנראה, תהיה אפשרות להזין גם את שעת סיום הלימודים בכל יום.

אפשרות נוספת שמציעה הספירה לחופש היא קביעת תאריכים שחשובים למשתמש, על ידי לחיצה על "אירוע חדש". צריך לכתוב שם מהו אותו אירוע, לקבוע את התאריך, לציין האם הוא חוזר על עצמו בכל שנה, למשל ימי הולדת או ימי נישואים – ולשמור. האירועים הללו מצטרפים לרשימה במסך הראשי של האפליקציה. כדי לערוך או למחוק אירוע צריך ללחוץ עליו לחיצה ארוכה. יצוין שהאירועים הקבועים אינם ניתנים לשינוי.

למרות היותה של הספירה לחופש פשוטה וספציפית, בכל זאת חסר בה משהו. חבל שכותביה לא חשבו להציג את כל החופשות במהלך שנת הלימודים במסך הראשי וחבל גם שלא ציינו כמה ימים כולל כל חופש. בשורה התחתונה, עם זאת, היא עושה בדיוק את מה שהיא מבטיחה – וזה, אולי, כל מה שצריך.

להורדת הספירה לחופש מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(24)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

    1. אישה של ניימאר

      היום ה12 ביוני עוד כמה ימים יש חופש גדול בלי שבתות וחגים

  1. אמילי

    היום אנחנו ב9 ביוני והבית ספר נגמר ב30 ביוני אז כמה ימים יש לסיום בית ספר שלי בלי שבתות

  2. ילדה

    אין על נפטלי בנט הוא עושה הכל למעיינינו ואנחנו יורדים עליו הוא מלך

    1. רומי

      גם לי בא לסיים תלימודים ואז אני מפליגה

  3. עלמה

    מתיי אני אדע איך לספור ימים לחופש

אירועים קרובים