ZTE תשלב את מעבדי האותות של סיוה הישראלית בתחנות בסיס סלולריות מדור רביעי

מסיוה נמסר, כי מעבד האותות שלה יאפשר ל-ZTE לפתח ולייצר שבבים בטכנולוגיית SDR, המתאפיינת ברמת ביצועים גבוהה ● הוא ישמש עבור תחנות בסיס סלולריות שתומכות בממשקי אוויר ותקנים שונים עם אפשרויות שדרוג באמצעות עדכוני תוכנה

ענקית הסלולר הסינית ZTE תשלב את מעבד האותות הדיגיטלי CEVA-XC של סיוה הישראלית בתחנות בסיס מדור 4 אותן היא מפתחת.

מסיוה נמסר, כי מעבד האותות שלה יאפשר ל-ZTE לפתח ולייצר שבבים בטכנולוגיית SDR, המתאפיינת ברמת ביצועים גבוהה, עבור תחנות בסיס סלולריות שתומכות בממשקי אוויר ותקנים שונים עם אפשרויות שדרוג באמצעות עדכוני תוכנה.

גדעון ורטהייזר, מנכ"ל סיוה, אמר כי "בשנים האחרונות השקענו רבות במחקר ופיתוח כדי להבטיח את עליונות מעבד ה-CEVA-XC ביישומי תשתיות סלולר. ZTE היא מובילה עולמית מוכרת בתחום תשתיות הסלולר. החלטתה לאמץ את המעבד של סיוה עבור תחנת הבסיס העתידית שלה מוכיחה את יעילות ורמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית עיבוד האותות שלנו".

מ-ZTE נמסר, כי "היכולת של מעבד ה-CEVA-XC לתמוך בממשקי אוויר ותקנים רבים, ובכלל זה בדור 3 ודור 4, משרתת אותנו בפיתוח תחנות הבסיס הסלולריות העתידיות. הגמישות, כוח העיבוד וצריכת ההספק הנמוכה המוצעים על ידי המעבד של סיוה מאפשרים לנו ליישם תשתית מבוססת תוכנה, המפשטת את פיתוח המוצר ותחזוקתו ומשפרת משמעותית את היעילות הכוללת של תחנת הבסיס שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים