דיווחים: סמסונג תשיק שעון חכם ב-4 בספטמבר

שמועות ברשת מצביעות על כך שהענקית הקוריאנית תשיק שעון חכם בשם Gear עוד לפני פתיחת תערוכת IFA השנתית ● ההשקה המשוערת תיעשה לצד ה-Galaxy Note III, הפאבלט החדש של החברה

השעונים החכמים הפכו בזמן האחרון לאחד הנושאים החמים ביותר כיום בשוק המיחשוב האישי. החברות הגדולות, בהן אפל (Apple) וגוגל (Google), עדיין לא הציגו הצעות משלהן בתחום, אולם ייתכן מאוד שהשעון של סמסונג (Samsung) כבר נמצא ממש מעבר לפינה. גם יש לו כבר שם: Gear.

השעון יוצג לראשונה, כך על פי שמועות ודיווחים ברשת, כבר בחודש הבא ולפני פתיחת תערוכת IFA השנתית. ההשקה תהיה יחד עם ה-Galaxy Note III, הפאבלט החדש והמדובר של החברה. אותן שמועות אף מסמנות תאריך: ה-4 ספטמבר. יש לציין, כי סמסונג השיקה את הדור הקודם של המכשיר בדיוק לפני פתיחת IFA בשנה שעברה, כך שייתכן מאוד שהשמועות יתבררו כנכונות כבר בשבועות הקרובים.

השם של השעון נחשף במסמכים שהגישה הענקית הקוריאנית לצורך רישום שם מסחרי. במסמכים אלו הגדירה סמסונג את סדרת ה-Gear כ-"שעונים שמקשרים מידע עם עוזרים אישיים דיגיטליים, טלפונים חכמים, מחשבים שולחניים ומחשבים אישיים, באמצעות אתרי אינטרנט ורשתות תקשורת מחשבים אחרות".

הפרטים על ה-Note III כבר ידועים, פחות או יותר. לפי ההערכות המעודכנות הוא יהיה עם מסך 5.7 אינץ' לעומת ה-5.5 אינץ' של ה-Note II, ויצויד בלא פחות מ-3 ג'יגה-בייט זיכרון. בדומה ל-Galaxy S4, טלפון הדגל של החברה, הוא יהיה מצויד במעבד ה-Exynos 5 Octa. עם זאת, ייתכן שהגרסה האמריקנית תהיה מצוידת במעבד Snapsdragon של קוואלקום (Qualcomm).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים