מתגברת התחרות בתחום הזמנת המוניות בסמארטפונים: ישראכרט תשיק בקרוב אפליקציה משלה

השירות החדש של ישראכרט, שמצטרף לשורה של אפליקציות שהושקו באחרונה, מאפשר להזמין מונית מהטלפון החכם בלחיצת כפתור ולשלם על הנסיעה באמצעות ארנק התשלומים של ישראכרט ● בחברת האשראי טוענים שהאפליקציה שלהם, שתושק בעוד כחודש, עולה על GetTaxi בכמה פרטמרים, בהם מספר המוניות והעובדה שבניגוד אליה, GetTaxi לא עובדת עם תחנות אלא עם נהגים עצמאיים בלבד

שחקן חדש בשוק הזמנת המוניות באמצעות הסמארטפונים: אחרי שורה של אפליקציות, ובראשן GetTaxi, ישראכרט נכנסת לתמונה ותשיק בעוד כחודש אפליקציה משלה, שתוטמע באלפי מוניות. עם זאת, האפליקציה לא תהיה זמינה בצפון הארץ, אלא מחדרה ועד אילת.

כמו באפליקציות אחרות, גם בזו של ישראכרט ניתן יהיה להזמין את המונית בלחיצת כפתור או, לחילופין, להיכנס למונית מזדמנת המשויכת לאחת מ-40 התחנות המחוברות לשירות. מרגע הזמנת המונית יוכל הלקוח לראות את פרטי הנהג, היכן המונית נמצאת ובתוך כמה זמן היא צפויה להגיע אליו.

בישראכרט טוענים שהאפליקציה שלה עולה על GetTaxi, במיוחד במספר פרמטרים כגון מספר המוניות החברות בשירות והעובדה שבניגוד לאפליקציה שלה, GetTaxi לא עובדת עם תחנות מוניות אלא עם נהגים עצמאיים בלבד.

השירות החדש הוא פרי שיתוף פעולה של ישראכרט, מיי צ'ק ו-TMC, מפעילת מערכות בקרה וכרטיסי אשראי במוניות. התשלום על השימוש במונית ייעשה באמצעות ארנק התשלומים של ישראכרט, אולם יהיה זמין ללקוחות כל חברות האשראי. ניתן להצטרף לארנק התשלומים של חברת האשראי לאחר הורדת האפליקציה החינמית של הארנק מ-App Store או מ-Google Play (במכשירי אנדרואיד מגרסה 2.1 ומעלה), רישום והזנת מספרי כרטיסי האשראי שהלקוח בוחר לחייב. ניתן להחליט במעמד הרכישה איזה מהכרטיסים יחויב.

אירועים קרובים