אפל חוגגת יום הולדת ל-App Store – ומחלקת מתנות

לרגל החגיגה, "אנחנו מעניקים לכל אחד חמישה משחקים בולטים וחמישה יישומים חדשניים למשך זמן מוגבל", כתבה החברה באתר שלה ● מרבית המשחקים והיישומים מדורגים בארבעה כוכבים או יותר ● כיום יש ב-App Store כ-900 אלף יישומים

אפל (Apple) חוגגת היום (ד') יום הולדת חמישי לחנות היישומים שלה, App Store. לרגל החגיגה, "אנחנו מעניקים לכל אחד חמישה משחקים בולטים וחמישה יישומים חדשניים למשך זמן מוגבל", כתבה החברה באתר שלה.

בין המשחקים שאפל מחלקת בחינם: Badland ,Infinity Blade II ,Superbrothers: Sword & Sorcery EP ,Tiny Wings ו-Where's My Water. בין היישומים החינמיים: Barefoot World Atlas ,Day One ,How to Cook Everything ,Over ו-Traktor DJ for iPhone. מרבית המשחקים והיישומים מדורגים בארבעה כוכבים או יותר.

חנות היישומים של אפל נפתחה ב-10 ביולי 2008, יום לפני הצגת ה-iPhone 3S. מאז פתיחת החנות ועד חודש מאי השנה הורידו משתמשים 50 מיליארד יישומים, לפי נתונים שאפל עצמה פרסמה. מנכ"ל החברה, טים קוק, אמר ש-"הנתון הזה באמת מדהים. לפני יולי 2008 לא היה קיים בעולם משהו דומה ל-App Store. החנות הזו שינתה את העולם מיסודו".

עוד סיפר קוק, כי אפל שילמה יותר מ-10 מיליארד דולרים למפתחים, שמקבלים 70% מההכנסות מיישומים. את 30% הנותרים מקבלת אפל לצורך החזקת החנות. סך כל ההכנסות מיישומים הסתכמו ב-14.3 מיליארד דולרים במהלך חמש השנים האחרונות. כיום יש ב-App Store כ-900 אלף יישומים. עשרת יישומי המתנה שלה מייצגים 0.0011% מהם.

חנויות יישומים של מערכות הפעלה סלולריות אחרות אימצו את המודל של אפל, כשהן גובות לעצמן חלק מההכנסות. חנות חלונות פון (Windows Phone) של מיקרוסופט (Microsoft) חוסמת יישומים המורדים מחנויות צד שלישי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים