ניופאן השיקה טאבלט לילדים המשלב מערכת בקרת הורים וחסימת תוכן

הטאבלט החדש, מתוצרת Crown מגיע עם מסך בגודל 7 אינץ', והוא בעל מעטפת גומי מיוחדת וצבעונית להגנה מרבית ● הטאבלט, שמתאים לילדים מגיל שנתיים ויותר, מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0 וכולל מצלמה קדמית וכונן של 4 ג'יגה-בייט ● הוא זמין בצבעי צהוב, ורוד, כחול וירוק ומחירו לצרכן: 499 שקלים

ל-50% מתושבי ארצות הברית יש טאבלט – כך, לפי סקר שנערך לאחרונה. בסקר לא נבדק הנתון  הנוגע לשימוש של ילדים בטאבלטים, אבל ההנחה היא, שרבים מהטאבלטים משמשים את ילדי המשפחה – קטנים כגדולים, והנחה נוספת היא, שהם לא מטפלים בהם בעדינות יתרה.

אי לכך, בתוך קו הטאבלטים נוצרה משפחה של מכשירים ייעודיים לילדים, ואחד כזה השיקה ניופאן בימים אלה.

הטאבלט החדש, מתוצרת CROWM מגיע עם מסך בגודל 7 אינץ', והוא בעל מעטפת גומי מיוחדת וצבעונית להגנה מרבית נגד נפילות, מכות ו"התאכזרויות" למיניהן. הטאבלט מתאים לילדים מגיל שנתיים ויותר, מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסה 4.0, וכולל מצלמה קדמית וכונן של 4 ג'יגה-בייט.

היצרנית עטפה את האנדרואיד בממשק ותפריטים מיוחדים לילדים קטנים, הכוללים קטגוריות של משחקים, ספרים, למידה, ניווט ואתגרים. לכל קטגוריה אפשר להוריד אפליקציות מתוך החנות של גוגל (Google), כאשר אפשרות ההורדה קיימת רק לתוכן המותאם לילדים.

תפריט אישי עם סיסמת הורים מאפשר להורים להגביל את שעות השימוש, לקבל דו"חות  ולצפות בגרפים על שעות השימוש בכל קטגוריה. באמצעות התפריט האישי שלהם יכולים ההורים להשתמש בטאבלט גם ללא חסימות.

מחירו של הטאבלט 499 שקלים, והוא זמין בצבעי צהוב, ורוד, כחול וירוק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אהובה בנר

    מתאים לי. היכן אפשר לרכוש אותו ?

אירועים קרובים