סופית: מימון שמילה ימונה למ"מ מנכ"ל משרד התקשורת הפורש עדן בר טל

נציבות שירות המדינה אמורה לאשר בימים הקרובים את המינוי ● בר טל מתכוון לחזור לעסקים פרטיים בתחום השקעות בהיי-טק, תפקידים אותם עשה בטרם מונה למנכ"ל המשרד

מימון שמילה, מנהל אגף פיקוח ובקרה במשרד התקשורת, ימונה לממלא מקום מנכ"ל המשרד במקומו של עדן בר טל, המסיים בסוף השבוע את תפקידו בתום ארבע שנות כהונה – כך נודע לאנשים ומחשבים. נציבות שירות המדינה אמורה לאשר בימים הקרובים את המינוי.

המנכ"ל היוצא המליץ על שמילה בפני שר התקשורת גלעד ארדן. הוא יכהן בתפקיד עד שימצא מנכ"ל קבוע, שייבחר על ידי השר. הודעה רשמית על מינוי שמילה אמורה לצאת בימים הקרובים.

שמילה משמש בימים אלו כאחד מהסמנכ"לים הצעירים במשרד. הוא היה שותף מלא לחלק גדול מיישום הרגולציה בענף התקשורת, אותה הוביל השר משה כחלון היוצא יחד עם מנכ"לו הפורש עדן בר טל. על תפקיד מ"מ המנכ"ל התמודדו מספר סמנכ"לים, אולם בסופו של דבר קיבל השר ארדן את המלצתו של בר טל, כאמור.

כפי שפורסם בעבר, בר טל מתכוון לחזור לעסקים פרטיים בתחום השקעות בהיי-טק, תפקידים אותם עשה בטרם מונה למנכ"ל המשרד. המנכ"ל הפורש נחשב לאחת הדמויות החזקות במשרד, שיישם את הרגולציה בתחום התקשורת ועמד בפני לחצים רבים שהופעלו על המשרד, בעקבות הרפורמה בשוק המקומי.

בשבוע שעבר פירסם משרד התקשורת את דו"ח הסיכום על ההכנסות מענף התקשורת ב-2012. הדו"ח שיקף את ירידת המחירים שהייתה בתעריפי החשמל, השינויים המבניים שנכפו על חברות התקשורת וכניסתם של מפעילים חדשים. בר טל רואה בממצאים אלו הוכחה נוספת למדיניות המוצדקת שכפה השר על השוק, ולהערכתו יש עדיין הרבה עוד מה לעשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים