מועצת הכבלים והלוויין קנסה את הוט ו-יס בסכום בהיקף של כ-200,000 שקלים כל אחת

הקנס הוטל על החברות בגין חריגה מהכללים בשידורי ערוץ הספורט, וביניהם, חריגה מזמן שידור החסויות המותר, שידור חסויות שלא בצמוד למשדרי ספורט ישראלי ופרסום סמוי ● ממלא מקום יו"ר המועצה נתי שוברט: "לאחר בדיקות שנעשו על ידי אגף הפיקוח עלתה תמונה לפיה ערוץ הספורט הפר את החלטות המועצה השונות. לאחר שתשובות הערוץ לא הניחו את דעתנו, מצאתי, כי יש להטיל עיצומים בגין ההפרות"

ממלא מקום יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, נתי שוברט, הודיע היום (ד') לחברות הוט (HOT) ו-יס (YES) על החלטתו לקנוס את החברות בסכום כולל של 201,600 שקלים. הקנסות הוטלו בשל הפרות של כללי המועצה על ידי ערוץ הספורט, ולאחר שבעבר כבר נקבעו לערוץ הפרות בגין פעילות שנעשתה בניגוד לכללי המועצה, זאת, תוך כדי פגיעה בצופי הערוץ.

ההפרות נקבעו בגין אי עמידה בכללי המועצה במספר נושאים כפי שעלה מבדיקות שונות של אגף הפיקוח והבקרה של המועצה. בין היתר הקנס הוטל על חריגה מזמן שידור החסויות המותר, שידור חסויות שלא בצמוד למשדרי ספורט ישראלי, פרסום סמוי של החברות ה. שטרן ולקסוס (Lexus)  בתוכנית "ערב טוב ספורט", פרסום סמוי של ווינר באולפן ליגת האלופות ובתוכנית "יציע העיתונות".

בהתייחסו לקנס אמר שוברט, כי "לאחר בדיקות רבות שנעשו על ידי אגף הפיקוח עלתה תמונה לפיה ערוץ הספורט הפר את החלטות המועצה השונות. לאחר שתשובות הערוץ לא הניחו את דעתנו, מצאתי, כי יש להטיל עיצומים בגין ההפרות. ראוי לציין, כי נושא הפרסום הסמוי שבגינו הוטלו לאחרונה עיצומים נוספים, הוא אחד הנושאים שנמשיך ונאכוף בדקדקנות גם בעתיד, לאור החשיבות שאנו מייחסים לכך."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים