סמסונג

סמסונג תשיק בחודש הבא מערכת הפעלה סלולרית משלה

מערכת ההפעלה החדשה נקראת Bada (בעברית – אוקיינוס) ● ערכת כלי הפיתוח שלה תאפשר למפתחים מצד שלישי לפתח יישומים, בעוד שבעבר הם השתמשו בג'אווה או ב-Brew ● החברה צופה, כי הטלפונים המופעלים באמצעות מערכת ההפעלה החדשה יגיעו לשווקים במחצית השנייה של 2010

סקירה: השבוע בסלולר

בן דב פותח את השמפניה ● בגדה המערבית מקבלים בברכה רשת סלולרית חדשה ● IDC מציגה נתונים חיוביים לגבי השוק העולמי ● וגם: מה יש לכתבת cnet בבריטניה נגד חביב המדור, ה-iPhone?

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט: "הוצאות המיחשוב לא ישובו לרמתן הקודמת"

באלמר, המבקר בדרום קוריאה, ציין, כי לפני המשבר הסתכמו הוצאות המיחשוב בכמחצית מהוצאות ההון במדינות המפותחות, אך סביר להניח שרמה זו לא תחזור ● לדבריו, חברות עסקיות צמצמו את היקף הרכישות של מחשבים אישיים ושרתים ברחבי העולם בשיעור של 15%

דו"ח: חצי ממשתמשי הסלולריים בעלי מסכי המגע רוצים לחזור למקשים; למרות זאת: המגע יכבוש את השוק

38% מעוניינים לרכוש מסך מגע המופעל באצבעות, ו-16% חושקים במסך מגע המופעל באמצעות עט סטיילוס ● למרות ההתעניינות הרבה במכשירים בעלי מסך מגע, בעיקר בגלל ה-iPhone, עולה מתוצאות המחקר שהמסכים הללו מאכזבים רבים מאלה שכבר משתמשים בהם

שני מיליארד מכשירים ישנים בעולם

IDC: משלוחי הסלולר עלו ברבעון השלישי של 2009 ב-5.6% לעומת הרבעון השני של השנה

מדו"ח שפרסמה החברה עולה, כי סך המשלוחים ברבעון המדווח הגיע ל-287.1 מיליון דולרים ● מדובר בירידה של 6% לעומת הרבעון השלישי של 2008 ● ראמון לאמאס, אנליסט בכיר ב-IDC: "מספר ערוצים קידמו מכשירים ישנים במחירים נמוכים משמעותית - מהלך שהיווה תמריץ עבור רבים והעלה את נפח המכירות"

סקירה: מסך SyncMaster LD190G של סמסונג

עם תג מחיר נוח יחסית וביצועים מתקבלים על הדעת, ה- SyncMaster LD190Gהוא עסקה לא רעה למי שרוצה מסך שהוא יכול לחבר בקלות למחשב הנייד שלו ● עם זאת, אם אתם זקוקים למסך רגיל ויחיד - זה לא המסך בשבילכם - יש פתרונות הרבה יותר טובים, גדולים וזולים בשוק

אילן בן דב קיבל את אישור משרד התקשורת לעסקת הרכישה של פרטנר

האישור ניתן לאחר שהמשרד הוסיף את התנאי, שלפיו בתום החוזה של רשת דינמיקה מול סלקום, תוכל דינמיקה לעבוד אך ורק מול פרטנר ● בנוסף, התחייבה סקיילקס, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג שנמצאת בשליטת בן דב, כי לא תפעל בדרך כלשהי לניוון המכשירים ● אילן בן דב: "אינני רואה ברכישת פרטנר דבר מובן מאליו - עבורי זהו יום חג"

שמועות: גוגל תייצר ותמכור מכשיר סלולר אנדרואידי משלה

TheStreet.com ציטט אנליסט של Northeast Securities, שאמר, כי החברה כבר עובדת עם יצרניות טלפונים חכמים מתוך כוונה למכור מכשיר פתוח לכל הרשתות כבר השנה ● דוברת גוגל, קטי ווטסון, סירבה להתייחס לידיעה

אירועים קרובים