טרנספורמציה דיגיטלית

אורן בן חורין, מנהל אגף תקשוב ומערכות מידע ברשות הטבע והגנים. צילום: נתי כהן

"הקורונה הוכיחה: אפשר לבצע טרנספורמציה דיגיטלית בזמן קצר"

"המעבר לדיגיטל לא צריך לקחת שנים", אמר אורן בן חורין, מנהל אגף תקשוב ומערכות מידע ברשות הטבע והגנים, תוך שהוא מספר לאנשים ומחשבים על פרויקט להקמת מערכת הזמנות אונליין ברשות, שבוצע ב-10 ימים בלבד

רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית, דירקטור ב-BDO Digital. צילום: ניב קנטור

האם רק מנכ"ל יכול להוביל טרנספורמציה דיגיטלית חוצת ארגון?

התשובה היא, בפשטות, לא, כי למנכ"ל הממוצע יש הרבה על הראש ● אז מה עושים בארגונים? מי כן ינהל את כל התהליך?

רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית, דירקטור ב-BDO Digital. צילום: ניב קנטור

האם בגלל חשיבות הדיגיטל כדאי לאפשר הרבה יוזמות מקומיות?

רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית, ממשיך לעסוק במיתוסים רווחים, אך כאלה שכדאי להימנע מהם, בכל הקשור לתהליכי המעבר שארגונים רבים מבצעים בימים אלה ● והפעם: יוזמות מקומיות זה נחמד - אבל לא תמיד

מימין: גיום עטיה, סמנכ"ל Alliances and Channels של סיילספורס ישראל, ועמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל. צילום: יח"צ

מהפכה דיגיטלית באנטרפרייז – האתגר המעשי להשתלב בתוכה

ראיון עם גיום עטיה, סמנכ"ל Alliances and Channels של סיילספורס ישראל, ועם עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל

ליאור פיינה, ראש מחלקת מעו"ף באגף התקשוב. צילום: דובר צה"ל

כיצד מממש צה"ל את הטרנספורמציה הדיגיטלית הלכה למעשה?

אל"מ ליאור פיינה, ראש מחלקת מעו"ף באגף התקשוב, מספר על התהליכים והפעולות שהמחלקה מבצעת על מנת להפוך את צה"ל לדיגיטלי יותר, ובכך לסייע לו בשדה הקרב

רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית, דירקטור ב-BDO Digital. צילום: ניב קנטור

האם הטרנספורמציה הדיגיטלית מיועדת רק לארגוני B2C גדולים?

רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית, ממשיך לעסוק במיתוסים רווחים, אך כאלה שכדאי להימנע מהם, בכל הקשור לתהליכי המעבר שארגונים רבים מבצעים בימים אלה ● והפעם: גם המיתוס שארגוני B2B וארגוני SMB לא צריכים לעבור לדיגיטל הוא, ובכן, מיתוס

רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית, דירקטור ב-BDO Digital. צילום: ניב קנטור

עוד מיתוס שכדאי לנפץ: הטרנס' הדיגיטלית דומה בכל הארגונים

רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית, ממשיך לעסוק במיתוסים רווחים, אך כאלה שכדאי להימנע מהם, בכל הקשור לתהליכי המעבר שארגונים רבים מבצעים בימים אלה ● והפעם: מסתבר שכל ארגון והטרנספורמציה הדיגיטלית שלו

אדיב ברוך, יו"ר מכון היצוא. צילום: יח"צ

"להסכם הנורמזליציה עם האמירויות פוטנציאל להגדלת ייצוא ההיי-טק בעשרות אחוזים"

כך מעריך יו"ר מכון הייצוא אדיב ברוך ● "מאז יום ראשון אנחנו מוצפים בפניות מאנשי עסקים מהנסיכויות שמבקשים פגישות וקשר עם חברות ישראליות" ● "הממשלה חייבת לשים את הייצוא בראש סדר העדיפויות - זה מנוע הצמיחה המרכזי שיוציא אותנו מהמשבר"

אירועים קרובים