xAI

מחיר המניה שלה בהנפקה נקבע מראש. SpaceX.

משנה את חוקי וול-סטריט: תג מחיר נדיר של 135 ד' למניית SpaceX

לקראת ההנפקה הגדולה בהיסטוריה, שצפויה לשקף לחברה שווי של 1.75 טריליון דולר, מאסק מתעלם מהמוסכמות ומכתיב מחיר מניה מראש ● במקביל, נרשמת היסטריה בוול סטריט להשגת מניות

הפכו מחברים לאויבים. סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI, ואילון מאסק, הבעלים של טסלה, xAI ועוד.

מאסק VS אלטמן: מה עמד בלב המשפט שהסעיר את עולם ה-AI?

קרב הענקים בין יזם הטק מאסק ל-OpenAI שמנהל סם אלטמן חשף את הכוונות האמיתיות מאחורי המירוץ לבינה מלאכותית: האם מדובר באנושות או רק בשורת הרווח? כל הפרטים על המשפט שהרעיד את עולם הטק

שיתופי פעולה או צו נשיאותי? דונלד טראמפ.

טראמפ מתהפך – ושוקל רגולציה על תחום ה-AI

לפי דיווחים, הבית הלבן שוקל להורות על הקמת קבוצת עבודה עם ענקיות התעשייה, שתבחן את המודלים המתקדמים שלהן ● בוושינגטון מכחישים, אולם הסכימו עם מיקרוסופט, דיפמיינד ו-xAI על הקמת קבוצת עבודה כזאת

עובדי DeepMind בבריטניה מתנגדים לשימוש בג'מיני על ידי גופים של משרד ההגנה בארה"ב.

עובדי Google DeepMind בריטניה רוצים להתאגד במחאה על ההסכם עם הפנטגון

המהלך מגיע בעקבות הסכם של גוגל עם הפנטגון לשימוש במודלי ג'מיני ● מאות עובדים מוחים ודורשים הגבלות אתיות, פיקוח עצמאי וזכות לסירוב מצפוני

מאפשרת לפנטגון גישה מורחבת ל-AI שלה. גוגל

לאחר סירובה של אנת'רופיק – גוגל מרחיבה את גישת הפנטגון ל-AI שלה

לצד OpenAI ו- xAI – גם גוגל תספק למשרד ההגנה האמריקני גישה למודלים שלה לצורך שימושים צבאיים התקפיים אוטונומיים ולצרכי מעקב אזרחי.

מחיר המניה שלה בהנפקה נקבע מראש. SpaceX.

SpaceX לקראת הנפקת ענק – רווח גוגל ומאסק מכך יהיה עצום

חברת החלל של האיש העשיר בתבל שועטת אל ההנפקה הציבורית הגדולה בהיסטוריה ● כעת נחשף כיצד ההשקעה המוקדמת של ענקית החיפוש צפויה להניב לה רווח של כמאה מיליארד ד' וכי מאסק כנראה יהפוך לטריליונר הראשון בעולם

נשאר לבד מבין כלל מייסדי החברה. אילון מאסק.

קריסת צמרת xAI של מאסק: המייסדים נטשו לקראת ההנפקה ההיסטורית

עזיבת מנואל קרויס מוקדם יותר החודש ורוס נורדין כעת חותמת גל נטישות חסר תקדים מחברת ה-AI שבבעלות יזם הטק המפורסם ● כיצד מתמודד מאסק עם תביעות משקיעים, תחרות אכזרית על טאלנטים ותוכניות להתרחבות לירח?

מאסק: היצרניות לא מספקות מספיק שבבי AI? אנחנו נייצר לבד...

אילון מאסק מתכנן להקים מפעל לייצור שבבים עבור החברות שלו

מאסק: "יצרניות המוליכים למחצה לא מייצרות שבבים במהירות מספקת לצורכי ה-AI והרובוטיקה של שלוש החברות, או שאנחנו בונים את Terrafab או שאין לנו את השבבים, ואנחנו צריכים את השבבים, אז אנחנו בונים את המפעל"

אירועים קרובים