סמסונג
תוצאות מאכזבות לקוואלקום: הפסידה יותר משלושה מיליארד דולר
החברה סיימה את הרבעון עם עלייה בהכנסות - אך גם בהפסדים ● היא צופה כי תאבד בקרוב את אפל כלקוחה, כמו גם חלק נכבד מההכנסות מהמכירות שלה לסמסונג
עסקת ענק: סמסונג תרכוש מאנבידיה 50 אלף כרטיסי AI
זאת, כדי להניע את מה שהחברה הדרום קוריאנית מכנה "מגה מפעל AI", שמטרתו לזרז את התהליכים של ייצור השבבים - במיוחד עבור שווקי המובייל והרובוטיקה
דיווח: אפל מצמצמת באופן דראסטי את ייצור ה-iPhone Air
לפי דיווח בניקיי אסיה, סקר חדש מעיד כי "כמעט שאין ביקוש" למכשיר
סמסונג משיקה את Galaxy XR: קסדת מציאות מעורבת משולבת AI
קסדת Galaxy XRמבוססת על פלטפורמה פתוחה ומדרגית ו-AI מולטי-מודאלית, ופותחת קטגוריית מוצרים בסביבת Android XR שיבואו בהמשך
ב-Galaxy S הבא סמסונג תחליף את שבבי קוואלקום במעבדיה
בסדרת ה-Galaxy S26 הצפויה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית מתכוננת כנראה "ללכת על כל הקופה" ולכלול שבבי Exynos 2600 מתוצרתה, כולל בדגם ה-Ultra המתקדם
ביי ביי Galaxy S25 Edge
החברה, שקיוותה שהוא יהפוך ללהיט החדש שלה, תפסיק את ייצורו של המכשיר הדקיק, על רקע מכירות נמוכות במיוחד שלו
עקב ייקור הייצור ב-TSMC: קוואלקום ומדיה-טק בוחנות חלופות
עליית המחירים, במיוחד בליתוגרפיית 2 ננו-מטר, עלולה לכרסם משמעותית בשולי הרווח של מפתחות המעבדים המובילות לשוק הטלפונים, ופותחת דלת בפני סמסונג כאלטרנטיבה אטרקטיבית
סמסונג מתחילה לייצר מעבדים ב-2 ננו-מטר
המעבד הראשון שייוצר בליתוגרפיה הזו יהיה Exynos 2600, שהחברה תולה בו ציפיות רבות ותשבץ אותו בחלק ממכשירי הגלקסי מהדור הבא



