סלאק
האם אמזון עומדת לרכוש את סלאק?
אפליקציית הצ'אט הפנים ארגונית הפכה לכלי רב ערך לצורך תקשורת בין עובדים, שיכולים לשוחח באמצעותה אלו עם אלו גם בקבוצות גדולות המונות אלפי עובדים ● ענקית הקמעונאות, כך לפי דיווחים, כבר נמצאת בקשרים מול הנהלת החברה
האם מיקרוסופט מוותרת על רכישת סלאק?
החברה חזרה בה כנראה בעקבות לחצים פנימיים שהופעלו על ידי המנכ"ל שלה, סטיה נאדלה, ועל ידי ביל גייטס, שכאחד ממייסדי הענקית עדיין זוכה להשפיע על הנעשה בחברה



