צ'ק פוינט
צ'ק-פוינט: ההכנסות הרבעוניות עלו ב-12%, הרווח הנקי עלה ב-16.3%
ברבעון האחרון של 2011 הסתכמו ההכנסות של צ'ק-פוינט ב-356.76 מיליון דולרים, לעומת 318.51 מיליון דולרים ברבעון המקביל ב-2010 ● הרווח הנקי הרבעוני של החברה הסתכם ב-159.81 מיליון דולרים, לעומת 137.41 מיליון ברבעון המקביל ב-2010 ● במהלך שנת 2011 כולה, גדלו ההכנסות של צ'ק-פוינט ב-13.58% והסתכמו ב-1.25 מיליארד דולרים, ואילו הרווח הנקי גדל ב-20.12% ל-543.87 מיליון דולרים ● גיל שוויד, מייסד, יו"ר ומנכ"ל צ'ק-פוינט: "הרבעון האחרון של שנת 2011 היווה סיום מצוין לשנה שעקפה את התחזיות שלנו"
אמנון בר לב: ארגון חייב להגדיר מדיניות אבטחה; גם הצבא הטוב ביותר לא יהיה אפקטיבי בלי מטרות
"על הארגון להגדיר מהם הנכסים החשובים שעליהם הוא רוצה להגן ואיך הוא רוצה שהעובדים שלו ינהגו: האם יעבדו מרחוק או רק במשרדי החברה, איזה מידע הוא רוצה להוציא החוצה וכדומה", אומר בר לב - נשיא צ'ק-פוינט, בראיון לקראת כנס איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה ● לדבריו, "אנחנו ממליצים לשלב כמה שכבות של אבטחת מידע, משום שההתקפות הופכות יותר ויותר מתוחכמות"
2BSecure תטמיע רכיבי אבטחת מידע של צ'ק-פוינט בשופרסל; ההיקף: מאות אלפי שקלים
הרכיבים שמוטמעים בשופרסל נועדו להגנה על הרשת של החברה ועל פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות ● הפתרונות המוטמעים מתבססים על טכנולוגיות ה-Software Blades של צ'ק-פוינט, הכוללים, בין היתר, רכיבים למניעת חדירה ורכיבי בקרה אפליקטיבית
צ'ק פוינט רוכשת את דיינסק הישראלית תמורת כ-40 מיליון דולרים
החברה הנרכשת עוסקת בפיתוח תוכנות לניהול רגולציות בשוק ההון ובעולם הבנקאות ● בעקבות הרכישה תהפוך דיינסק לחטיבת ה-GRC של צ'ק-פוינט, ומנכ"ל דיינסק, מתי רם, יהפוך למנהל החטיבה
גיל שווייד: "יהיה קשה להקים כיום את צ'ק פוינט הבאה"
"יש דברים שיותר קשה לעשות כיום, מאחר שקיים עודף עצום של טכנולוגיות ויזמות בעולם", אמר שווייד, מנכ"ל החברה, במפגש של פורום MIT ליזמות ● עם זאת, לדבריו, "הסביבה בארץ די חיובית - היא תומכת ביזמות ואין בה הרבה מחסומים" ● דב מורן דיבר במפגש על הטעויות שעשה במסגרת מודו וסיפר על מיזם חדש שהקים בתחום החינוך, שבמסגרתו מחולקים 1,300 טאבלטים בבתי ספר בבת ים
דרושות: צ'ק פוינט נוספות
בכנס GovSec 2011 שנערך היום (ב') הסכימו הנוכחים עם דבריו של תא"ל (במיל') יאיר כהן לפיהם עלינו להיות אור לגויים בתחום לוחמת הסייבר ולהשקיע בהקמת חברות נוספות כדוגמת צ'ק פוינט ● גם דבריו של חבר הכנסת זאב בילסקי על כך שהממשלה לא הפנימה עדיין את המלחמה הבאה שתעסוק יותר במתקפות סייבר ובפגיעה בעורף, לא הפתיעו את הנוכחים ● את שני הנושאים האלה, שקבעו את גבולות הכנס, עלינו לקחת ברצינות



