HP עדכנה את קווי המחשבים Spectre ו-Envy

העדכון כולל מעבדים מעודכנים וכמה תכונות חדשות, שמעודכנות לעידן העבודה ההיברידי, כולל שמירה טובה יותר על פרטיות המשתמשים

מחשב מסדרת ה-Spectre של HP.

HP הכריזה בתחילת השבוע על עדכון עבור קווי המחשבים הצרכניים שלה, Spectre ו-Envy. העדכון כולל מעבדים מעודכנים וכמה תכונות חדשות, שמעודכנות לעידן העבודה ההיברידי, כולל, לפי החברה, שמירה טובה יותר על פרטיות המשתמשים.

החברה הציגה שני מחשבי Spectre חדשים – אחד עם מסך 13.5 אינץ' והשני עם מסך 16 אינץ', שניהם מחשבי 2-ב-1 הפיכים; שני מחשבים הפיכים עם מסכי 13.3 ו-15.6 אינץ' מסדרת ה-Envy; וכן מחשבים בעיצוב סטנדרטי יותר מסדרה זו, עם מסכי 16 ו-17.3 אינץ'.

אחד ההיבטים שהדגישו ב-HP עם ההכרזה הנוכחית הוא מצלמת רשת איכותית יותר באבחנה של 5 מגה-פיקסל שמציעה מספר תכונות חדשות: טכנולוגיות בשם HP Auto Frame ו-HP Dynamic Voice Leveling שמאפשרות לבצע מעקב טוב יותר אחר הדובר, ויזואלית וקולית, גם אם הוא זז בחדר, וכן טכנולוגיה מלווה לביטול רעשים.

התצוגה גם מציעה כמה תכונות שאמורות להציע איכות שיחות וידאו טובה כמו התאמת תאורה אוטומטית, הגברת אות הרשת כדי לוודא שלא יהיו ניתוקים וגמגומים, וכן מערכת שמאפשרת לזהות במרחב ציבורי האם מישהו מסתכל על המסך של המשתמש מאחורי הגב.

המחשבים – עם מעבדי הדור ה-12 של אינטל

מחשבי ה-Spectre x360 מגיעים עם מעבדי הדור ה-12 של אינטל, אך בעוד זה עם מסך ה-13.5 אינץ' (מחיר התחלתי 1,250 דולר) מגיע עם מעבדי משפחת ה-U דלי צריכת ההספק, זה עם מסך ה-16 אינץ' (מחיר התחלתי 1,649.99 דולר) מצויד במעבדי סדרת ה-H עתירי ההספק והביצועים. השני גם מגיע כבריצת מחדל עם מסך ברזולוציית 3K ועם אפשרות למסך 4K מבוסס OLED, בעוד שהמחשב עם המסך הקטן יותר מבין השניים מגיע כברירת מחדל עם מסך FHD עם אפשרות למסך 3.2K מבוסס OLED. עוד הבדל משמעותי הוא ש-X360 Spectre 16 יהיה אחד הראשונים שיוצע גם עם המעבד הגרפי החדש של אינטל, Arc A370. בשני המקרים הסוללה אמורה להחזיק מעמד כ-19 שעות עבודה.

מחשב מסדרת ה-Envy של HP.

מחשב מסדרת ה-Envy של HP. צילום: יח"צ

גם מחשבי ה-Envy X360 עם מסכי ה-13.3 וה-15.6 אינץ' מצוידים במעבדי דור 12 של אינטל ברמות שונות ממשפחת ה-U והם מוצעים כברית מחדל עם מסכי FHD עם אפשרויות שונות עד OLED ברזולוציית 3.2K במקרה של המחשב הקטן יותר, ועד 2.8K במקרה של המחשב עם המסך הגדול יותר. שניהם אמורים להציע עד יותר מ-20 שעות עבודה. ושניהם יוצעו במחיר התחלתי של 900 דולר.

ה-Envy 16 יוצע עם מעבדי סדרת ה-H מהדור ה-12 של אינטל, כולל עד Core i9-12900H, ובו תהיה אפשרות לכרטיס Arc של אינטל וגם לכרטיס הגרפי GeForce RTX 3070. רזולוציית הבסיס של המסך היא 2K+, ואפשר גם לבחור במסך PLED ברזולוציית 4K+. המחיר ההתחלתי 1,400 דולר.

האחרון ברשימה הוא Envy 17.3, עם מעבדים ממשפחת ה-P החדשה מהדור ה-12 של אינטל, עם מסך ברירת מחדל ברזולוציית FHD עם אפשרות למסך 4K. כאן אפשר לשדרג את כרטיס המסך ל-GeForce RTX 2050. המחיר ההתחלתי עומד על 1,100 דולר.

כל המחשבים זמינים כבר מהחודש. לא ברור מתי הם יגיעו לארץ.

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים