יורוקום השיקה דגמים חדשים של טלוויזיות ענק מתוצרת פנסוניק

גולת הכותרת של ההכרזה היא שתי טלוויזיות תלת-ממד ענקיות בגדלים של 85 ו-103 אינץ' מסדרת VX200, שיימכרו ב-249 ו-450 אלף שקלים בהתאמה ● "הגדול הוא פרמטר חשוב. לא לכל חברה יש את הטכנולוגיות המתאימות כדי לייצר מסכי תלת-ממד בגדלים שאנו מציעים", אמר מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית, באירוע ההשקה

יורוקום תקשורת דיגיטלית, יבואנית פנסוניק (Panasonic) בישראל, השיקה היום (ה') 22 דגמים של טלוויזיות שונות, המפוזרות על פני 10 סדרות. המדובר בסדרות של טלוויזיות LED, פלזמה ו-LCD, כשחלק גדול מהן מיועד לצפייה בתלת-ממד. גולת הכותרת של ההכרזה היא שתי טלוויזיות תלת-ממד ענקיות בגדלים של 85 ו-103 אינץ' מסדרת VX200, שיימכרו החל מהיום ב-249 ו-450 אלף שקלים בהתאמה.

הטלוויזיות החדשות של פנסוניק עברו כולן החלפת מסך לעומת הדור הקודם. בתחום הפלזמה, מותקנים כעת רכיבי Neo Plasma ואילו בכל סדרות ה-LED וה-LCD הוטמע מסך IPS Alpha – שנועד לספק זוויות צפייה חדות יותר ואיכות צבעים גבוהה יותר, המציגה גוונים קרובים יותר לצבעים המציאותיים. עוד מציעים המסכים החדשים שילוב של פלטפורמת ה-Viera Connect של החברה, שהוצגה בשנה שעברה בחלק מדגמי הטלוויזיות וכעת יורחב השימוש בה, לאחר שהיא הוטמעה גם במסכי התלת-ממד ובמסך ה-LED החדשים מסדרת E30. טכנולוגיה זו מאפשרת למשתמשי הטלוויזיות להתחבר לשירות יישומים של פנסוניק, שמציע מוזיקה, משחקים וגלישה באתרי אינטרנט שעברו התאמה לשימוש בטלוויזיה.

"פנסוניק מציעה איכות ועליונות טכנולוגית כיתרונות היחסיים שלה מול כל השחקנים האחרים בשוק", אמר מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית. "אלו היתרונות שהובילו אותה את מסכי התלת-ממד הכי גדולים בעולם לצד המסכים הטובים ביותר בכל הסדרות האחרות. הגודל הוא פרמטר חשוב. לא כל יצרן יכול להגיע אליו. לא לכל חברה יש את הטכנולוגיות המתאימות כדי לייצר מסכי תלת-ממד בגודל של 85, 103 ואפילו 152 אינץ' – דגם שיגיע מאוחר יותר לארץ. אני יודע שיש כאלה שטוענים שטכנולוגיית התלת-ממד מקדימה את דורה, כי אין עדיין מספיק תכנים, ואני אומר שאפשר בעזרת מצלמות תלת-ממד ליצור תכנים אישיים".

אלמליח התייחס גם לתחום האינטגרציה שבו עוסקת החברה לאחרונה לאחר שרכשה חברה ייעודית להתקנת פתרונות מקיפים. "מבין כל היבואנים של מכשירי טלוויזיה לארץ, פנסוניק היא היחידה שיכולה לתת פתרונות משולבים מלאים שכוללים בין השאר שימוש במצלמות מעקב שמתחברות לתוכנה מיוחדת אותה מטמיעים במכשיר, ומאפשרת לבצע עיבוד תמונה ונתונים".

אלמליח ציין בנוסף, שבתחום הצרכני יוצאת החברה במבצע אחריות חדש, שלדבריו נובע מהאמונה של יורוקום בעוצמה של המותג שהיא מייבאת. כך, החל מהחודש, כל הרוכש טלוויזיית פנסוניק, יזכה בחמש שנות אחריות מלאה, ובנוסף, אם במשך תקופה של עד 14 ימים מיום הרכישה הלקוח ירצה להחזיר את הטלוויזיה שרכש, גם אם כבר השתמש בה, הוא יקבל החזר כספי מלא.

במסגרת מסיבת העיתונאים שערכה היום, הציגה יורוקום גם שיתוף פעולה עם חברת PlayCast הישראלית, שמספקת טכנולוגיית ענן שמאפשרת לשחק ישירות במסכי פנסוניק ללא צורך ברכישת המשחקים וללא צורך בהורדת המשחק. כדי לאפשר משחק חלק שמגיב באופן ראוי ללחיצות על הכפתורים בפד השליטה המשחק, תהליך העיבוד של המשחקים מתבצע בשרת עצמו, כך שאפר לבחור משחק ולשחק בו מייד לאחר המתנה קצרה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. hawk

    שלום הבעיה שלכם היא השרות הגרוע לגבי המסכים אין לי וכנראה לא יהיה לי ניסיון איתם כמו לרבים כמוני - חבל הפסד ענק שלכם

אירועים קרובים