האם אפל תשיק בקרוב את משקפי המציאות המעורבת שלה?

לפי דיווחים, אפל רשמה סימן מסחרי על המותג RealityOS – מערכת ההפעלה ייעודית למשקפי המציאות המדומה שלה

חוות דעת של היועצת המשפטית לממשלה נגד אפל.

מזה חודשים מופיעים דיווחים ברשת על מערכת הפעלה ייעודית למשקפי המציאות המדומה שלה בשם RealityOS, ונראה שהשם הזה הוא כבר מציאות אמיתית, ואולי אפילו קרובה.

דיווח חדש מספר, כי השם RealityOS מופיע במסמכי בקשה לרישום זכויות לסימן מסחרי. הבקשה אמנם לא הוגשה על ידי אפל, אלא על ידי Realityo Systems LLC – חברה שאין לה שום נוכחות ציבורית – וההערכה היא שזו מעין חברת קש, שאפל עושה בה שימוש כדי להסתיר את הפיתוחים שהיא עוסקת בהם. אפל נקטה בגישה הזאת גם בעבר, כשהשתמשה בחברת קש בשם Yosemite Research LLC כדי לרשום זכויות על שמות מערכות ההפעלה שלה. מה שמעניין הוא, ששתי חברות הקש האלה רשומות באותה כתובת, מה שמרמז מאוד שאפל עומדת מאחוריהן.

דיווח זה מצטרף לדיווח שפורסם בחודש שעבר, כי חברי מועצת המנהלים של החברה ניסו את המכשיר הלביש, דבר נפוץ לפני השקה פומבית.

מסמכי הבקשה מתייחסים ל"חומרת מחשב לבישה" וקשורים "לעיצוב ופיתוח של חומרת מחשב, תוכנה, ציוד היקפי ומשחקי מחשב ווידיאו". העיצוב והפונקציונליות של המשקפיים הצפויים של אפל הם מקור לספקולציות רבות לאורך השנים, אך רוב הדיווחים מצביעים על כך שהם יציעו שילוב של מציאות מדומה וחוויות של מציאות מועשרת, לצד שכבות וירטואליות בסביבות של העולם האמיתי.

לפי מסמכי הבקשה, הסימן המסחרי ייכנס לתוקף ב-8 ביוני – יומיים לאחר פתיחת ועידת המפחים השנתית של אפל, מה שמוביל גם לספקולציות שאפל תכריז על המשקפיים במהלך הוועידה, אבל אולי זוהי רק משאלת לב, כי לפי דיווחים שונים ההשקה אינה צפויה לפחות עד השנה הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים