מיקרוסופט נפרדת מהמותגים Live ו-Zune

כחלק מההכנות שלה לקראת ההשקה הצפויה של גרסת הסקירה המוקדמת של חלונות 8 מבצעת החברה מתיחת פנים של שמות השירותים אותם מציעה מיקרוסופט למשתמשים ● המטרה של מיקרוסופט במהלך זה היא לחזק את המותג חלונות 8 ● עם זאת, מדובר בתהליך שיימשך כנראה עד להשקת הגרסה הסופית של מערכת ההפעלה

מיקרוסופט (Microsoft) ממשיכה בהכנות שלה לקראת ההשקה הצפויה של גרסת הסקירה המוקדמת של חלונות 8 (Windows 8). ההשקה תתקיים בתערוכת Mobile World Congress, שנערכת בימים אלה בברצלונה. הפעם מדובר במתיחת פנים של שמות השירותים אותם מציעה מיקרוסופט למשתמשים שלה, כשמטרת החברה היא לחזק את המותג חלונות 8 בפני עצמו, וכן לפשט את השימוש עבור הצרכנים. החברה עומדת להיפרד בכנס מהמותג Live, שליווה את מוצרי התוכנה והענן שהציעה בחינם, ומהמותג Zune. עם זאת, מדובר בתהליך שיימשך כנראה עד להשקת הגרסה הסופית של מערכת ההפעלה.

התוכנות החינמיות שהציעה מיקרוסופט להתקנה עבור המשתמשים, החל בתוכנת הדואר האלקטרוני דרך תוכנת כתיבת הבלוגים ועד תוכנות עיבוד התמונה והווידיאו, יותקנו מראש במחשבים שיעבדו בסביבת חלונות 8, כחלק מחבילת התקשורת של סביבת ההפעלה. שם המותג Live יימחק מאותן תוכנות. כך, לדוגמה, תוכנת הדואר תקרא בפשטות Mail במקום Windows Live Mail ותוכנת אנשי הקשר תקרא People במקום Windows Live Contacts. בנוסף, ישונה שם החשבון להתחברות לשירותי הענן שמציעה החברה. במקום Windows Live ID הוא ייקרא Windows Account.

קבוצת ה-Xbox של מיקרוסופט, שאחראית לשירותי המוזיקה, הסרטונים והמשחקים שלה, תתאים גם אותם לסביבת חלונות 8 ותציע יישומים חדשים. הקבוצה הודיעה שהמותג Live ישמש אותה למיתוג מחדש של השירותים שלה במקום Zune. היישומים הללו לא יכללו יותר את השם Zune, אלא ייקראו בפשטות Music, במקום Zune Music Player, ו-Video, במקום Zune Video Player.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים