ה-Xoom נחת בוורייזון: האם טסטוסטרון הוא שיביס את ה-iPad?

שבועות בודדים לאחר שהסבירה לנו מוטורולה שה-Xoom הוא התשובה למנטליות "האח הגדול" של אפל, מגיע הטאבלט החדש לוורייזון, שמנסה למכור אותו כמכשיר לגברים בלבד ● ה-Xoom, אם לשפוט על פי הפרסומות של ורייזון, מתאים לגברים שמתרגשים ממנוע תלת-מימד, ג'ירוסקופ ומעבד חזק

מוטורולה (Motorola) החלה למכור את הטאבלט החדש שלה, Xoom, ברשת ורייזון (Verizon) האמריקנית לפני שלושה ימים. בפרסומות הקודמות שלה, לקראת ההשקה, סיפרו גורמים במוטורולה, שה-Xoom הוא זה ש-"יציל" אותנו מהעדריות של "אפל-האח-הגדול", אבל נראה שאיש לא "קנה" את הרעיון בוורייזון, שבמקביל החלה למכור גם מכשירי iPhone, לאחר ארבע שנות מונופול מצד מתחרתה, AT&T.

מבחינת ורייזון, אם לשפוט על פי הפרסומת החדשה שלה, ה-Xoom הוא לא פחות מפצצת טסטוסטרון. צעצוע שמתאים רק לבנים שמתרגשים מג'יגה-הרצים. מי ששייך לסוג האנשים שמתרגשים ממנוע של גרפיקת תלת-מימד, ג'ירוסקופ ומעבד חזק – בוודאי ירוץ לחנות של ורייזון כדי לטוס ממנה בחזרה עם Xoom.

אבל מה יעשה מישהו שהוא "סתם", נגיד, רואה חשבון, אזרח ותיק, מנהלת שיווק או אולי מנהל פרויקט שאוהב את ה-iPad שלו, אך כבר אין לו סבלנות לחכות ל-iPad 2? האם הוא עלול לחשוש שה-Xoom הוא יותר מדי, נאמר, היי-טקי בשבילו? מה ימשוך את הקונים ל-Xoom? האם זה יהיה הרגשת השהייה בספינת חלל? או אולי משהו שקול יותר, חינני יותר, וגם אולי, נאמר, רגיש יותר? אז זהו, השאלה היא גם, האם שורת המחץ של הפרסומת – "חטוף אותו והוא יחטוף אותך" – מביעה את סוג הרגישות הנכון.

תשפטו בעצמכם:

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים