מחשבי Xoom של מוטורולה יושקו ב-24 בפברואר – ללא תמיכה בפלאש

זאת על אף שבתחילה הוצגה התמיכה לכאורה של מחשבי הלוח מבוססי האנדרואיד בפלאש כיתרון על פני מחשבי ה-iPad של אפל ● ב-וריזון טוענים שיציעו את המחשבים עם נגן פלאש רק בעוד מספר חודשים - תקופה שהיא נצח במונחי השוק הלוהט של המכשירים הניידים

בחנויות מרשת בסט-ביי (Best Buy) ברחבי ארצות הברית החלו לקבל הזמנות למחשבי הלוח Xoom של מוטורולה (Motorola), שמבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). על פי אתר האינטרנט של בסט-ביי, כל המלאי הראשוני כבר נמכר, אך בירור שנערך באחרונה על ידי InformationWeek באחת החנויות העלה, כי עדיין קיים מלאי למכירה ב-24 בפברואר.

מחשבי Xoom עם מודם דור שלישי ותמיכה ב-Wi-Fi מוצעים בחנויות הרשת תמורת 799 דולרים, אך נראה, כי הדגם שמצויד בתקשורת Wi-Fi בלבד לא יוצע במועד ההשקה הרשמית – 24 בפברואר. על פי בסט-ביי, הרכישה מותנית בהתחייבות לחודש אחד לפחות לתוכנית של תקשורת נתונים ב-וריזון (Verizon). מחיר התוכנית לא נמסר, אולם על פי ההערכות, הוא יעמוד על 15 עד 20 דולרים לחודש.

במקביל, מדף המידע על מחשבי Xoom באתר של וריזון עולה, כי במועד ההשקה הם לא יכללו נגן פלאש (Flash), וכי הנגן יוצע רק "באביב 2011". נראה, כי הסיבה לכך היא שאדובי (Adobe) עדיין לא התאימה את נגני פלאש לגרסה 3.0 של אנדרואיד, המיועדת למחשבי לוח ומכונה Honeycomb. במוטורולה ממתינים, קרוב, לוודאי, לגרסה 10.2 של Flash Player Mobile, שהוכרזה באמצע פברואר ואמורה לתמוך באנדרואיד 3.0 (Android 3.0), כמו גם במחשבי הלוח PlayBook של RIM.

היעדרה של התמיכה בפלאש מאכזב במיוחד נוכח העובדה שבתחילה הוצגה התמיכה לכאורה של מחשבי הלוח מבוססי האנדרואיד בטכנולוגיה זו כיתרון על פני מחשבי ה-iPad של אפל (Apple). כעת נראה, כי יתרון זה יבוא לידי ביטוי רק בעוד מספר חודשים – תקופה שהיא נצח במונחי השוק הלוהט של המכשירים הניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים