איי-דיגיטל השיקה את ה-iPad בישראל; המחיר: החל מ-2,249 שקלים

מחירו של ה-iPad בישראל הוא אחד הזולים באירופה, ומכשיר שייקנה בארץ יעלה כמו מכשיר מיובא מארצות הברית - כך התברר במסיבת עיתונאים שקיימה החברה היום (ג') בתל אביב ● דגמי ה-Wi-Fi יעלו החל מ-2,249 שקלים לגרסת 16 ג'יגה-בייט, ודגמי ה-Wi-Fi + 3G - החל מ-2,849 שקלים לגרסת ה-16 ג'יגה-בייט ● פרטנר תמכור חבילות גלישה ל-iPad במחיר התחלתי של 49 שקלים ל-1 ג'יגה-בייט, פלאפון תציע נפח זהה ב-45 שקלים בחודש ואילו סלקום תציע 2 ג'יגה ב-69 שקלים

איי-דיגיטל (iDigital), הנציגה הרשמית של אפל (Apple) בישראל, השיקה היום (ג') את ה-iPad בארץ, שמונה חודשים לאחר השקתו בארצות הברית. המחירים של הדגמים השונים של מחשב הלוח החדש של אפל בארץ מפתיעים לטובה בהשוואה למקומות אחרים בעולם.

במסיבת עיתונאים שכינסה בתל אביב מסרה איי-דיגיטל, כי דגמי ה-Wi-Fi של המכשיר יעלו החל מ-2,249 שקלים לגרסת 16 ג'יגה-בייט, ומחירי דגמי ה-Wi-Fi + 3G יהיו יקרים מעט יותר, ומחירם ההתחלתי יעמוד על 2,849 שקלים לגרסת ה-16 ג'יגה-בייט. בנוסף, איי-דיגיטל השיקה היום גם את ה-iPad care – הרחבת האחריות לשנתיים, במחיר של 499 שקלים.

מהחברה נמסר, כי מועד ההשקה התעכב בשל פיתוח הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה iOS, הכוללת ממשק ומקלדת עבריים.

לדברי ערן תור, מנכ"ל איי-דיגיטל, מחירי מחשבי ה-iPad בארץ הם בין הנמוכים באירופה, ומתקרבים מאוד לאלה שבארצות הברית. הוא אמר, כי באיטליה, למשל, עולה המכשיר 657 דולרים, ובבריטניה – 666 דולרים. בארצות הברית, מחירו של מחשב הלוח מבית אפל לפני מס הוא 499 דולרים, אך בתוספת מס מקומי ומע"מ בכניסה לארץ, הוא משתווה למחיר שהוכרז היום.

תור ציין, כי איי-דיגיטל תספק אחריות גם למי שקנה iPad בחוץ לארץ ויציג חשבונית רשמית על רכישתו, אך לא למי שקנה אותו אצל משווקים לא מורשים של אפל.

"ההשקה הרשמית של ה-iPad בישראל תהפוך אותו נגיש להמונים ותמשיך את המהפכה הדיגיטלית של אפל בישראל", אמר תור. "כבר במהלך השנה האחרונה שינה ה-iPad את אופן צריכת התוכן הדיגיטלי ללא היכר. גופי המדיה המובילים בעולם עברו מהפכה של ממש, כמו גם חברות עסקיות העושות שימוש במוצר ככלי עבודה יעיל ואפקטיבי. שינוי השוק שהעולם חווה בחודשים האחרונים מתחיל היום גם בישראל, הן בתחום העסקי והן בתחום החינוך בקרב צרכנים צעירים, בכל הקשור ליכולת שאנחנו בונים בימים אלה להעברת תכנים לימודיים של משרד החינוך על גבי ה-iPad". הוא הוסיף, כי "במקביל, אנחנו מקדמים שיתופי פעולה עם גורמי מדיה מובילים בישראל לשידורי תוכן על גבי פלטפורמת ה-iPad".

במקביל להשקת המכשירים, הכריזה פרטנר על חבילות דאטה חדשות ייעודיות ל-iPad ומאושרות על ידי אפל. מחירן ההתחלתי של החבילות הללו עומד על 49 שקלים לחודש ל-1 ג'יגה-בייט, והן כוללות כרטיס MicroSIM ללא תשלום נוסף ובלי כל התחייבות. חבילות הדאטה תימכרנה, בנוסף לחנויות של אורנג', גם באיי-דיגיטל ובאופיס דיפו (Office Depot).

סלקום, מצידה, תשווק חבילות 2 ג'יגה-בייט במחיר התחלתי של 69 שקלים לחודש. החבילות ישווקו החל ממחר, ויימכרו ללא התחייבות, בלי עלות SIM ועם חודש ראשון חינם.

בפלאפון כבר יש חבילות גלישה ל-iPad, אך החברה הודיעה היום, כי לרגל השקת המכשיר בישראל תציע חבילות נוספות. כך, בנוסף לשתי החבילות הקיימות – במהירות הורדה של עד 3.6 מגה-בייט (119 שקלים לחודש) ובמהירות של עד 7.2 מגה-בייט (139 שקל לחודש), תציע פלאפון גם חבילה בהיקף של 1 ג'יגה-בייט במחיר של 45 שקלים לחודש, ושל 5 גי'גה-בייט ב-95 שקלים בחודש. שתי החבילות כוללת מהירות הורדה של עד 7.2 מגה-בייט. שתי החבילות מוצעות ללא התחייבות וכוללות כרטיס MicroSim.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים